Maria da Conceição Costa Pereira
AuthID: R-000-AVG
1
TÃTULO: Mind (for) the water: An indirect relationship between mindfulness and water conservation behavior Full Text
AUTORES: Pereira, MC; Simoes, P; Cruz, L; Barata, E; Coelho, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
AUTORES: Pereira, MC; Simoes, P; Cruz, L; Barata, E; Coelho, F;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: How regulatory focus shapes pro-environmental behaviour: evidence horn Portugal Full Text
AUTORES: Coelho, Filipe; Cruz, Luis; Pereira, Maria C.; Simoes, Paula; Barata, Eduardo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 39, NÚMERO: 3-4
AUTORES: Coelho, Filipe; Cruz, Luis; Pereira, Maria C.; Simoes, Paula; Barata, Eduardo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 39, NÚMERO: 3-4
3
TÃTULO: Regulatory Focus, Money Attitudes and Financial Literacy: Evidence from Portuguese Young Adults
AUTORES: Pereira, MC; Coelho, F;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF FAMILY AND ECONOMIC ISSUES, VOLUME: 41, NÚMERO: 4
AUTORES: Pereira, MC; Coelho, F;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF FAMILY AND ECONOMIC ISSUES, VOLUME: 41, NÚMERO: 4
4
TÃTULO: Mindfulness, Money Attitudes, and Credit
AUTORES: Pereira, MC; Coelho, F;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER AFFAIRS, VOLUME: 53, NÚMERO: 2
AUTORES: Pereira, MC; Coelho, F;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER AFFAIRS, VOLUME: 53, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Affect and the adoption of pro-environmental behaviour: A structural model Full Text
AUTORES: Coelho, F; Pereira, MC; Cruz, L; Simoes, P; Barata, E;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF ENVIRONMENTAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 54
AUTORES: Coelho, F; Pereira, MC; Cruz, L; Simoes, P; Barata, E;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF ENVIRONMENTAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 54
6
TÃTULO: Who Feels Credit Constrained in Europe? The Role of Social Capital
AUTORES: Maria C Pereira; Filipe Coelho; Óscar Lourenço;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Consumer Affairs, VOLUME: 51, NÚMERO: 2
AUTORES: Maria C Pereira; Filipe Coelho; Óscar Lourenço;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Consumer Affairs, VOLUME: 51, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: The Impact of Senses on Brand Attitude: Inditex case study
AUTORES: Marisa Costa Pereira; Arnaldo Fernandes D de Matos Coelho; Cristela Bairrada;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 4, NÚMERO: 7
AUTORES: Marisa Costa Pereira; Arnaldo Fernandes D de Matos Coelho; Cristela Bairrada;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 4, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: WOS