Maria Isabel Lobo de Alarcao e Silva Tavares
AuthID: R-000-BR8
1
TÃTULO: “Dilemmas” of Early Career Researchers from “Dilemmas” to problems
AUTORES: Isabel Alarcão;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Advances in Intelligent Systems and Computing, VOLUME: 621
AUTORES: Isabel Alarcão;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Advances in Intelligent Systems and Computing, VOLUME: 621
2
TÃTULO: Marcadores de formação para a Universidade de hoje e do próximo decénio: primeiros passos de um projeto de pesquisa
AUTORES: José Pereira Costa Tavares; José Bessa Oliveira; Isabel Alarcão;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Revista Transmutare, VOLUME: 1, NÚMERO: 2
AUTORES: José Pereira Costa Tavares; José Bessa Oliveira; Isabel Alarcão;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Revista Transmutare, VOLUME: 1, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: Views of supervisors and supervisees about the online software for research management-IARS® [Visão de orientadores e orientandos sobre o software online de supervisão da investigação-IARS®] Full Text
AUTORES: de Souza, DN; de Souza, FN; Alarcão, I; Moreira, A;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2015, NÚMERO: E4
AUTORES: de Souza, DN; de Souza, FN; Alarcão, I; Moreira, A;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2015, NÚMERO: E4
4
TÃTULO: Teacher Education in Portugal Full Text
AUTORES: Isabel Alarcao;
PUBLICAÇÃO: 2002, FONTE: CJET - Journal of Education for Teaching - J. of Educ. for Teaching, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
AUTORES: Isabel Alarcao;
PUBLICAÇÃO: 2002, FONTE: CJET - Journal of Education for Teaching - J. of Educ. for Teaching, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
5
TÃTULO: School-based Teacher Education: restitution or radical change?
AUTORES: Isabel Alarcão;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: CJET - Journal of Education for Teaching - J. of Educ. for Teaching, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
AUTORES: Isabel Alarcão;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: CJET - Journal of Education for Teaching - J. of Educ. for Teaching, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
6
TÃTULO: Technical Rationality and Learning by Reflecting on Action in Teacher Education: Dichotomy or complement?
AUTORES: Alarcao, I; Moreira, A;
PUBLICAÇÃO: 1993, FONTE: Journal of Education for Teaching, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Alarcao, I; Moreira, A;
PUBLICAÇÃO: 1993, FONTE: Journal of Education for Teaching, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Technical rationality and learning by reflecting on action in teacher education: Dichotomy or complement?
AUTORES: Isabel Alarcão; António Moreira;
PUBLICAÇÃO: 1993, FONTE: Journal of Education for Teaching, VOLUME: 19, NÚMERO: 4
AUTORES: Isabel Alarcão; António Moreira;
PUBLICAÇÃO: 1993, FONTE: Journal of Education for Teaching, VOLUME: 19, NÚMERO: 4
8
TÃTULO: Teacher education development in the 90s in portugal
AUTORES: Isabel AlarcãO; Jose Tavares; Maria Clara Maia;
PUBLICAÇÃO: 1992, FONTE: European Journal of Teacher Education, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
AUTORES: Isabel AlarcãO; Jose Tavares; Maria Clara Maia;
PUBLICAÇÃO: 1992, FONTE: European Journal of Teacher Education, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
9
TÃTULO: National examinations in teacher education in papua new guinea: Some international observations
AUTORES: Isabel Alarcao; Lesley Kant; Denise Leite; Peter Grimmett; Susan L Melnick;
PUBLICAÇÃO: 1991, FONTE: Journal of Education for Teaching, VOLUME: 17, NÚMERO: 1
AUTORES: Isabel Alarcao; Lesley Kant; Denise Leite; Peter Grimmett; Susan L Melnick;
PUBLICAÇÃO: 1991, FONTE: Journal of Education for Teaching, VOLUME: 17, NÚMERO: 1
10
TÃTULO: TEACHING LISTENING SKILLS
AUTORES: ALARCÃO, I;
PUBLICAÇÃO: 1984, FONTE: World Englishes, VOLUME: 3, NÚMERO: 2
AUTORES: ALARCÃO, I;
PUBLICAÇÃO: 1984, FONTE: World Englishes, VOLUME: 3, NÚMERO: 2