1
TÍTULO: Correction to: The impact of COVID-19 on the social and cultural integration of international students: a literature review (Comparative Migration Studies, (2025), 13, 1, (7), 10.1186/s40878-025-00425-3)
AUTORES: Cristina Sin; Orlanda Tavares; Elina Apsite Berina; Judith Borràs; Betül Bulut Sahin; Martina Chrančoková; Karolina Czerska Shaw; Anne Marie Devlin; Sybille Heinzmann; Suvi Jokila; Anita Kéri; Ivana Lešević; Annarita Magliacane; Anna Nicolaou; Neslihan Onder Ozdemir; Adriana Perez Encinas; Natassa Raikou; Maria Victoria Soule; Deimantas Valančiūnas; Ana Iolanda Voda; Merve Zayim Kurtay; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Comparative Migration Studies, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: The nexus of student dropout: insights from course directors in Portuguese higher education amidst the COVID-19 pandemic  Full Text
AUTORES: Orlanda Tavares; Maria João Antunes; Ana Rita Luz; Carla Sá;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Further and Higher Education, VOLUME: 49, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Students’ perceptions about school achievement amid disruptive times
AUTORES: Orlanda Tavares; Diana Pereira; Eva Lopes Fernandes; Fernando Ilídio Ferreira; Maria Assunção Flores;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Preventing School Failure: Alternative Education for Children and Youth
INDEXADO EM: Unpaywall