Pedro Guilherme Rocha dos Reis
AuthID: R-000-ERT
1
TÃTULO: Design of a Pedagogical Model to Foster Ocean Citizenship in Basic Education
AUTORES: Schio, Caroline; Reis, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
AUTORES: Schio, Caroline; Reis, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Aplicación y evaluación de un modelo didáctico de educación para la ciudadanía ambiental en Portugal por maestras de primaria
AUTORES: Teresa Monte; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
AUTORES: Teresa Monte; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Aula del futuro en Portugal: análisis de experiencias educativas y necesidades docentes
AUTORES: Pedro Antonio García-Tudela; Pedro Reis; Isabel María Solano-Fernández;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Tecnología, Ciencia y Educación
AUTORES: Pedro Antonio García-Tudela; Pedro Reis; Isabel María Solano-Fernández;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Tecnología, Ciencia y Educación
4
TÃTULO: Reconceptualizing open schooling: towards a multidimensional model of school openness Full Text
AUTORES: Sarid, A; Boeve de Pauw, J; Christodoulou, A; Doms, M; Gericke, N; Goldman, D; Reis, P; Veldkamp, A; Walan, S; Knippels, MCPJ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Curriculum Studies
AUTORES: Sarid, A; Boeve de Pauw, J; Christodoulou, A; Doms, M; Gericke, N; Goldman, D; Reis, P; Veldkamp, A; Walan, S; Knippels, MCPJ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Curriculum Studies
5
TÃTULO: Implementation of a Pedagogical Model of Ocean Citizenship: Students' Perspective
AUTORES: Schio, Caroline; Reis, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AUSTRALIAN JOURNAL OF ENVIRONMENTAL EDUCATION
AUTORES: Schio, Caroline; Reis, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AUSTRALIAN JOURNAL OF ENVIRONMENTAL EDUCATION
6
TÃTULO: Avaliação de um modelo pedagógico de educação para a Cidadania Ambiental por alunos do 1.º Ciclo do Ensino Básico Full Text
AUTORES: Teresa Monte; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Teresa Monte; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: Evaluation of a Prototype Media Literacy sMOOC by an Expert Panel
AUTORES: Lilian Tropiano; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Atlantis Highlights in Social Sciences, Education and Humanities - Proceedings of the International Conference on Communication and Applied Technologies 2024 (ICOMTA 2024)
AUTORES: Lilian Tropiano; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Atlantis Highlights in Social Sciences, Education and Humanities - Proceedings of the International Conference on Communication and Applied Technologies 2024 (ICOMTA 2024)
8
TÃTULO: Questões sociocientíficas e Ensino de Química: análise das dissertações e teses defendidas entre 2013 e 2023 no cenário brasileiro
AUTORES: Iara Terra de Oliveira; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Insignare Scientia - RIS, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
AUTORES: Iara Terra de Oliveira; Pedro Reis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Insignare Scientia - RIS, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
9
TÃTULO: Students' images of STEM professionals: a study in the Portuguese context
AUTORES: Martins, I; Baptista, M; Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION 3-13, VOLUME: 51, NÚMERO: 1
AUTORES: Martins, I; Baptista, M; Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION 3-13, VOLUME: 51, NÚMERO: 1
10
TÃTULO: EMOTIONAL COMPETENCE AND SELF-EFFICACY: CONSEQUENCES FOR SCIENTIFIC EDUCATION Full Text
AUTORES: Acedo, M. Antonia Davila; Reis, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: GONDOLA-ENSENANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
AUTORES: Acedo, M. Antonia Davila; Reis, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: GONDOLA-ENSENANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS