Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Pedro Guilherme Rocha dos Reis
AuthID:
R-000-ERT
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (7)
Year Start - End:
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
-
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 7
1
TÃTULO:
New Curricular Material for Science Classes: How Do Students Evaluate It?
Full Text
AUTORES:
Sofia Freire
;
Claudia Faria
;
Cecilia Galvao
;
Pedro Reis
;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
43,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
2
TÃTULO:
Balance program oversight, support, monitoring and evaluation to probation in Portugal - the axes of intervention to a vision prospective vision [Balanço do programa de supervisão, apoio, acompanhamento e avaliação ao período probatório em Portugal - dos eixos de intervenção a uma visão prospetiva]
AUTORES:
Roldao, MC
;
Reis, P
;
Costa, N
;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
Ensaio,
VOLUME:
20,
NÚMERO:
76
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
The evaluation of the probationary period of teachers in portugal: Perspectives of teachers, mentors and managers [A avaliação do Período Probatório de Professores em Portugal: Perspectivas de professores, mentores e gestores]
AUTORES:
dos Reis, PR
;
Goncalves, TNR
; Mesquita, L;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
Ensaio,
VOLUME:
20,
NÚMERO:
76
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Enhancing the Popularity and the Relevance of Science Teaching in Portuguese Science Classes
Full Text
AUTORES:
Cecilia Galvao
;
Pedro Reis
;
Sofia Freire
; Paulo Almeida;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
41,
NÚMERO:
5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
5
TÃTULO:
Reflecting on scientists' activity based on science fiction stories written by secondary students
AUTORES:
Reis, P
;
Galvao, C
;
PUBLICAÇÃO:
2007
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
29,
NÚMERO:
10
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
Socio-scientific controversies and students' conceptions about scientists
AUTORES:
Reis, P
;
Galvao, C
;
PUBLICAÇÃO:
2004
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
26,
NÚMERO:
13
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
7
TÃTULO:
The impact of socio-scientific controversies in Portuguese natural science teachers' conceptions and practices
Full Text
AUTORES:
Reis, P
;
PUBLICAÇÃO:
2004
,
FONTE:
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
34,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2025 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service