1
TÍTULO: New Curricular Material for Science Classes: How Do Students Evaluate It?  Full Text
AUTORES: Sofia Freire ; Claudia Faria ; Cecilia Galvao ; Pedro Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Enhancing the Popularity and the Relevance of Science Teaching in Portuguese Science Classes  Full Text
AUTORES: Cecilia Galvao ; Pedro Reis ; Sofia Freire ; Paulo Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 41, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Reflecting on scientists' activity based on science fiction stories written by secondary students
AUTORES: Reis, P ; Galvao, C ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 29, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Socio-scientific controversies and students' conceptions about scientists
AUTORES: Reis, P ; Galvao, C ;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 13
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The impact of socio-scientific controversies in Portuguese natural science teachers' conceptions and practices  Full Text
AUTORES: Reis, P ;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID