1
TÍTULO: Traditional Brands vs. Born-Digital Brands: The Case of the Fashion Industry
AUTORES: Ribeiro, Liliana; Maues, Amanda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 4th International Conference on Advances in Digital Marketing and eCommerce (DMeC) in ADVANCES IN DIGITAL MARKETING AND ECOMMERCE, DMEC 2023
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: The Influence of Feminism on the Development and Branding Strategies of Fashion Brands
AUTORES: Lamartine, C; Ribeiro, L;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 17
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: Online consumer behaviour of mass-customised apparel products: A hierarchy of traits approach. A hierarchy of traits approach
AUTORES: Ribeiro, LS; Duarte, PAO; Miguel, R;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Fashion Marketing and Management, VOLUME: 21, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 7 Handle
5
TÍTULO: Digital printing techniques for denim jeans
AUTORES: Lucas, JM; Belino, NJR; Miguel, RA; Pereira, MM; Ribeiro, LS;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Denim: Manufacture, Finishing and Applications
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1