Liliana Simões Ribeiro
AuthID: R-004-S0Z
1
TÃTULO: Traditional Brands vs. Born-Digital Brands: The Case of the Fashion Industry
AUTORES: Ribeiro, Liliana; Maues, Amanda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 4th International Conference on Advances in Digital Marketing and eCommerce (DMeC) in ADVANCES IN DIGITAL MARKETING AND ECOMMERCE, DMEC 2023
AUTORES: Ribeiro, Liliana; Maues, Amanda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 4th International Conference on Advances in Digital Marketing and eCommerce (DMeC) in ADVANCES IN DIGITAL MARKETING AND ECOMMERCE, DMEC 2023
NO MEU: ORCID | CIÊNCIAVITAE
2
TÃTULO: The Influence of Feminism on the Development and Branding Strategies of Fashion Brands
AUTORES: Lamartine, C; Ribeiro, L;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 17
AUTORES: Lamartine, C; Ribeiro, L;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 17
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID | CIÊNCIAVITAE
3
TÃTULO: Online consumer behaviour of mass-customised apparel products: A hierarchy of traits approach. A hierarchy of traits approach
AUTORES: Ribeiro, LS; Duarte, PAO; Miguel, R;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Fashion Marketing and Management, VOLUME: 21, NÚMERO: 2
AUTORES: Ribeiro, LS; Duarte, PAO; Miguel, R;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Fashion Marketing and Management, VOLUME: 21, NÚMERO: 2
NO MEU: ORCID | CIÊNCIAVITAE
4
TÃTULO: The role of individual behavioural differences on consumer's intention to purchase online mass-customised apparel products
AUTORES: Liliana S Ribeiro;
PUBLICAÇÃO: 2016
AUTORES: Liliana S Ribeiro;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: Digital printing techniques for denim jeans
AUTORES: Lucas, JM; Belino, NJR; Miguel, RA; Pereira, MM; Ribeiro, LS;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Denim: Manufacture, Finishing and Applications
AUTORES: Lucas, JM; Belino, NJR; Miguel, RA; Pereira, MM; Ribeiro, LS;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Denim: Manufacture, Finishing and Applications
NO MEU: ORCID | CIÊNCIAVITAE