1
2
TÍTULO: children's cartography: methodological approaches followed by experiences with children and adolescents from portugal and brazil  Full Text
AUTORES: Almeida, T; da Costa, LB;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CHILDHOOD AND PHILOSOPHY, VOLUME: 17
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Invented spelling in kindergarten: Comparing two interventions programs  Full Text
AUTORES: Almeida, T; Silva, AC;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Psicologia Escolar e Educacional, VOLUME: 23
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: The government of childhood: playing as a technique of the self
AUTORES: Tiago Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ARQUIVOS BRASILEROS DE PSICOLOGIA, VOLUME: 70
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Invented Spelling Training Programs: Comparing Knowledge-Transmission Model and the Constructivist Model of Learning
AUTORES: Cristina Silva; Tiago Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: PSICOLOGIA-REFLEXAO E CRITICA, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Programas de Intervenção de Escritas Inventadas: Comparação de uma Abordagem Transmissiva e Construtivista
AUTORES: Cristina Silva; Tiago Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Psicol. Reflex. Crit. - Psicologia: Reflexão e Crítica, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
8
TÍTULO: Letter names and sounds: their implications for the phonetisation process  Full Text
AUTORES: Cristina Silva ; Tiago Almeida; Margarida Alves Martins;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef