1
TÍTULO: Introduction: online grocery shopping - current and future challenges and opportunities
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Pauwels, Koen; Westland, J. Christopher;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 24, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Balancing people, planet and profit: export strategies for sustainable value creation
AUTORES: Lages, Luis Filipe; Silva, Graca Miranda; Canhoto, Ana Isabel; Martinez, Luis F.; Jahanmir, Sara;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY ACCOUNTING MANAGEMENT AND POLICY JOURNAL, VOLUME: 15, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Is ESG an Essential Topic for Companies Operating Primarily in the Digital Environment?
AUTORES: Kotrba, Vojtech; Mensik, Jakub; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 5th International Conference on Digital Marketing & eCommerce Conference (DMEC) in ADVANCES IN DIGITAL MARKETING AND ECOMMERCE, DMEC 2024
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: 'Ditch the Dull, Embrace the Fun': Unleashing Trust in Health Clinics Through Livestream Emotional Enhancers
AUTORES: Hoang, D; Dao, HM; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 5th International Conference on Digital Marketing & eCommerce Conference (DMEC) in ADVANCES IN DIGITAL MARKETING AND ECOMMERCE, DMEC 2024
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Advances in Digital Marketing and eCommerce. Fifth International Conference, 2024
AUTORES: Francisco J Martínez-López; Luis F Martinez; Philipp Brüggemann;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Navigating the landscape of e-commerce: thematic clusters, intellectual turning points, and burst patterns in online reputation management  Full Text
AUTORES: Lopez Lopez, David; Plaza Navas, Miquel Angel; Torres Prunonosa, Jose; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The most likeable soccer players and the least likeable hockey players are in greater demand  Full Text
AUTORES: Kotrba, Vojtech; Strnadova, Mirka; Martinez, Luis F.; Brinca, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF ECONOMIC INEQUALITY
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Do all brand CSR initiatives make consumers happy? The role of CSR-brand (mis)fit and sense of relatedness
AUTORES: Gilal, Faheem Gul; Gilal, Naeem Gul; Martinez, Luis F.; Gilal, Rukhsana Gul;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 32, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Young German consumers' perspectives of rental fashion platforms
AUTORES: Westerberg, Catrin; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: YOUNG CONSUMERS, VOLUME: 24, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Revisiting a model of customer engagement cycle: a systematic review
AUTORES: Hoang, Duc; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F.; Kumar, Satish;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SERVICE INDUSTRIES JOURNAL, VOLUME: 43, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
Página 1 de 6. Total de resultados: 55.