António Costa Dias de Figueiredo
AuthID: R-000-1ZD
1
TÃTULO: A social web based pedagogical strategy for teaching journalism in higher education Full Text
AUTORES: Patrão, C; De Figueiredo, AD;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Revista de Educacion a Distancia, NÚMERO: 57
AUTORES: Patrão, C; De Figueiredo, AD;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Revista de Educacion a Distancia, NÚMERO: 57
2
TÃTULO: Qualitative research and the challenges of complexity
AUTORES: Antonio Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Advances in Intelligent Systems and Computing, VOLUME: 621
AUTORES: Antonio Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Advances in Intelligent Systems and Computing, VOLUME: 621
3
TÃTULO: À descoberta do Jornalismo de nova geração
AUTORES: António Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 20 anos de Jornalismo contra a Indiferença
AUTORES: António Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 20 anos de Jornalismo contra a Indiferença
4
TÃTULO: Bibliotecas universitárias: regresso ao futuro 500 anos depois
AUTORES: António Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: A biblioteca da Universidade: permanência e metamorfoses
AUTORES: António Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: A biblioteca da Universidade: permanência e metamorfoses
5
TÃTULO: De la nature historique des pratiques d'ingénierie
AUTORES: Antonio Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Revue d'anthropologie des connaissances, VOLUME: 8, 2, NÚMERO: 2
AUTORES: Antonio Dias de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Revue d'anthropologie des connaissances, VOLUME: 8, 2, NÚMERO: 2
6
TÃTULO: On the historical nature of engineering practice
AUTORES: Antonio de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Engineering Practice in a Global Context - Understanding the Technical and the Social
AUTORES: Antonio de Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Engineering Practice in a Global Context - Understanding the Technical and the Social
7
TÃTULO: Mediating diversity and affection in blended learning: A story with a happy ending
AUTORES: Soeiro, D; de Figueiredo, AD; Ferreira, JAG ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Electronic Journal of e-Learning, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
AUTORES: Soeiro, D; de Figueiredo, AD; Ferreira, JAG ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Electronic Journal of e-Learning, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
8
TÃTULO: The Learning Management System as a Social Mediator: A Story With a Happy Ending
AUTORES: Dina Soeiro; Antonio Dias de Figueiredo; Joaquim Armando G Gomes Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 10th European Conference on e-Learning (ECEL) in PROCEEDINGS OF THE 10TH EUROPEAN CONFERENCE ON E-LEARNING, VOLS 1 AND 2, VOLUME: 2
AUTORES: Dina Soeiro; Antonio Dias de Figueiredo; Joaquim Armando G Gomes Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 10th European Conference on e-Learning (ECEL) in PROCEEDINGS OF THE 10TH EUROPEAN CONFERENCE ON E-LEARNING, VOLS 1 AND 2, VOLUME: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Multiple perspectives on engaging future engineers
AUTORES: Adams, R; Evangelou, D; English, L; De Figueiredo, AD; Mousoulides, N; Pawley, AL; Schifellite, C; Stevens, R; Svinicki, M; Trenor, JM; Wilson, DM;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Journal of Engineering Education, VOLUME: 100, NÚMERO: 1
AUTORES: Adams, R; Evangelou, D; English, L; De Figueiredo, AD; Mousoulides, N; Pawley, AL; Schifellite, C; Stevens, R; Svinicki, M; Trenor, JM; Wilson, DM;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Journal of Engineering Education, VOLUME: 100, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Multiple Perspectives on Engaging Future Engineers Full Text
AUTORES: Robin Adams; Demetra Evangelou; Lyn English; Antonio Dias De Figueiredo; Nicholas Mousoulides; Alice L Pawley; Carmen Schiefellite; Reed Stevens; Marilla Svinicki; Julie Martin Trenor; Denise M Wilson;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Journal of Engineering Education, VOLUME: 100, NÚMERO: 1
AUTORES: Robin Adams; Demetra Evangelou; Lyn English; Antonio Dias De Figueiredo; Nicholas Mousoulides; Alice L Pawley; Carmen Schiefellite; Reed Stevens; Marilla Svinicki; Julie Martin Trenor; Denise M Wilson;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Journal of Engineering Education, VOLUME: 100, NÚMERO: 1