1
TÍTULO: Work in progress: Leveraging Virtual Escape Rooms for Innovative Computer Programming Learning Environments
AUTORES: Queiros, Ricardo ; Pinto, Carla M. A. ; Cruz, Mario;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE) in VIII IEEE WORLD ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE, EDUNINE 2024
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Empowering Engineering Students' Math Literacy with Digital Escape Rooms
AUTORES: Pinto, Carla M. A. ; Nikolopoulos, Christos; Cruz, Mario; Queiros, Ricardo; Petridis, Konstantinos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE) in VIII IEEE WORLD ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE, EDUNINE 2024
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Reconfiguring Teacher Professionality in Higher Education in Portugal: A Case Study on Pedagogical Innovation and Hybrid Learning
AUTORES: Cruz, Mario; Mascarenhas, Daniela; Pinto, Carla M. A. ; Queiros, Ricardo ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE) in VIII IEEE WORLD ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE, EDUNINE 2024
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
4
TÍTULO: NAVIGATING THE SHIFTING LANDSCAPE OF TEACHER PROFESSIONALITY IN PORTUGUESE HIGHER EDUCATION: A CASE STUDY
AUTORES: Mário Cruz; Daniela Mascarenhas; Ricardo Queirós ; Carla Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: UNVEILING THE SYNERGY: HOW CLIL AND LINKED CUBES MATERIAL COLLABORATE TO EMPOWER FIRST-GRADERS' NUMBER SENSE AND LEARNING
AUTORES: Sara Paredes; Daniela Mascarenhas; Mário Cruz; Joana Martins;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: PRIMARY ENGLISH PRACTICE PROGRAMME FOR AGES 6/7: THE NEED FOR A TRANSFORMATIVE AND SUSTAINABLE PRIMARY ENGLISH TEACHING AND LEARNING PROCESSES
AUTORES: Mário Cruz; Daniela Mascarenhas; Paula Medeiros; Ana Pinheiro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTED Proceedings - INTED2024 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: EXPLORING THE INTEGRATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE GENERATIVE TOOLS IN TEACHING HISPANO-AMERICAN LITERATURE: A STUDENT-CENTRIC APPROACH
AUTORES: Mário Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTED Proceedings - INTED2024 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Creating a culture of innovation: The case of the pedagogical innovation center at the Polytechnic of Porto. The Case of the Pedagogical Innovation Center at the Polytechnic of Porto
AUTORES: Ricardo Alexandre Peixoto de Queiros ; Mário Cruz; Carla Pinto ; Daniela Mascarenhas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Fostering Pedagogy Through Micro and Adaptive Learning in Higher Education: Trends, Tools, and Applications
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Fostering pedagogy through micro and adaptive learning in higher education: Trends, tools, and applications. Trends, Tools, and Applications
AUTORES: Ricardo Queirós ; Mario Cruz; Carla Pinto ; Daniela Mascarenhas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Fostering Pedagogy Through Micro and Adaptive Learning in Higher Education: Trends, Tools, and Applications
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1 Openlibrary
Página 1 de 3. Total de resultados: 30.