Meena Rambocas
AuthID: R-006-GQG
1
TÃTULO: Assessing the impact of mystery client traits on service evaluation
AUTORES: Pedro Quelhas Brito ; Meena Rambocas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF SERVICES MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
AUTORES: Pedro Quelhas Brito ; Meena Rambocas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF SERVICES MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: Direct or indirect channel structures. Evaluating the impact of channel governance structure on export performance Full Text
AUTORES: Meena Rambocas; Raquel Meneses ; Carlos Monteiro; Pedro Quelhas Brito ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
AUTORES: Meena Rambocas; Raquel Meneses ; Carlos Monteiro; Pedro Quelhas Brito ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, VOLUME: 24, NÚMERO: 1