Pedro José Arrifano Tadeu
AuthID: R-000-NN7
1
TÃTULO: Active break as a tool for improving attention in the educational context. A systematic review and meta-analysis
AUTORES: Melguizo Ibanez, Eduardo; Zurita Ortega, Felix; Gonzalez Valero, Gabriel; Puertas Molero, Pilar; Tadeu, Pedro; Ubago Jimenez, Jose Luis; Alonso Vargas, Jose Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA DE PSICODIDACTICA, VOLUME: 29, NÚMERO: 2
AUTORES: Melguizo Ibanez, Eduardo; Zurita Ortega, Felix; Gonzalez Valero, Gabriel; Puertas Molero, Pilar; Tadeu, Pedro; Ubago Jimenez, Jose Luis; Alonso Vargas, Jose Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA DE PSICODIDACTICA, VOLUME: 29, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: Construction and Validation of a Survey on the Technological Difficulties in Italian Secondary Schools: The Mathematics Teacher Case
AUTORES: Messina, Filippo; Tadeu, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 10
AUTORES: Messina, Filippo; Tadeu, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 10
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


3
TÃTULO: Three continents, three countries: the remote education by higher education students in the pandemic time
AUTORES: Tadeu, Pedro; Ribeiro, Maria do Ceu; Kaya, Mehmet; Takunyaci, Mithat; da Fonseca, Janete Rosa; Carmona, David Arenas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION, NÚMERO: 19
AUTORES: Tadeu, Pedro; Ribeiro, Maria do Ceu; Kaya, Mehmet; Takunyaci, Mithat; da Fonseca, Janete Rosa; Carmona, David Arenas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION, NÚMERO: 19
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Computational thinking in early childhood education: an análisis through the Computer Science Unplugged [El pensamiento computacional en educación infantil: una análisis a través del Computer Science Unplugged]
AUTORES: Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado, VOLUME: 98, NÚMERO: 36.2
AUTORES: Tadeu, P; Brigas, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado, VOLUME: 98, NÚMERO: 36.2
INDEXADO EM:
Scopus

5
TÃTULO: Computational thinking in early childhood education: an analisis through the Computer Science Unplugged Full Text
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
INDEXADO EM:
WOS

6
TÃTULO: Online education in higher education: emerging solutions in crisis times
AUTORES: Fernandez Batanero, Jose Maria; Montenegro Rueda, Marta; Fernandez Cerero, Jose; Tadeu, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HELIYON, VOLUME: 8, NÚMERO: 8
AUTORES: Fernandez Batanero, Jose Maria; Montenegro Rueda, Marta; Fernandez Cerero, Jose; Tadeu, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HELIYON, VOLUME: 8, NÚMERO: 8
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


7
TÃTULO: Computational thinking in early childhood education: an analisis through the Computer Science Unplugged Full Text
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
AUTORES: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 98
INDEXADO EM:
WOS

8
TÃTULO: Impact of ICT on students with disability in the field physical education: a systematic review
AUTORES: Jose Maria F Fernandez Batanero; Marta M Montenegro Rueda; Jose F Fernandez Cerero; Pedro Tadeu;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 39
AUTORES: Jose Maria F Fernandez Batanero; Marta M Montenegro Rueda; Jose F Fernandez Cerero; Pedro Tadeu;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 39
INDEXADO EM:
WOS

9
TÃTULO: Networking for online teacher collaboration Full Text
AUTORES: Inmaculada Garcia Martinez; Pedro Tadeu; Marta Montenegro Rueda; Jose Maria Fernandez Batanero;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
AUTORES: Inmaculada Garcia Martinez; Pedro Tadeu; Marta Montenegro Rueda; Jose Maria Fernandez Batanero;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
INDEXADO EM:
WOS

10
TÃTULO: Scientific-technological competence in the training of future teachers: self-perception regarding the integration of ICT in the classroom
AUTORES: Pedro Tadeu;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EDUCATIO SIGLO XXI, VOLUME: 38, NÚMERO: 3
AUTORES: Pedro Tadeu;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EDUCATIO SIGLO XXI, VOLUME: 38, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS
