1
TÍTULO: Psychological Correlates of Perceived Ethnic Discrimination in Europe: A Meta-Analysis
AUTORES: Daniela Fonseca de Freitas; Maria Fernandes Jesus; Pedro D Ferreira ; Susana Coimbra; Pedro M Teixeira; Andreia de Moura; Jorge Gato; Susana C Marques; Anne Marie Fontaine;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: PSYCHOLOGY OF VIOLENCE, VOLUME: 8, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 50
2
TÍTULO: Hope and the Academic Trajectory of College Students  Full Text
AUTORES: Matthew W Gallagher; Susana C Marques; Shane J Lopez;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF HAPPINESS STUDIES, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: Hope- and Academic-Related Outcomes: A Meta-Analysis
AUTORES: Marques, SC; Gallagher, MW; Lopez, SJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: SCHOOL MENTAL HEALTH, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 50
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Resilience in the face of peer victimisation and discrimination: The who, when and why in five patterns of adjustment  Full Text
AUTORES: Freitas, DF; Coimbra, S; Marturano, EM; Marques, SC; Oliveira, JE; Fontaine, AM;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF ADOLESCENCE, VOLUME: 59, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 13
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The development of hope
AUTORES: Marques, SC; Lopez, SJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Development of Self-Determination Through the Life-Course
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Age differences and short-term stability in hope: Results from a sample aged 15 to 80  Full Text
AUTORES: Susana C Marques; Matthew W Gallagher;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF APPLIED DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 53
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Psychological Strengths in Childhood as Predictors of Longitudinal Outcomes
AUTORES: Marques, SC;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: SCHOOL MENTAL HEALTH, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Hope at Work
AUTORES: Wandeler, CA; Marques, SC; Lopez, SJ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: The Wiley Blackwell Handbook of the Psychology of Positivity and Strengths-Based Approaches at Work
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: HOW MUCH HOPE IS ENOUGH? LEVELS OF HOPE AND STUDENTS' PSYCHOLOGICAL AND SCHOOL FUNCTIONING. Benefits of Hopeful Students  Full Text
AUTORES: Susana C Marques; Shane J Lopez; Anne Marie Fontaine; Susana Coimbra; Joanna Mitchell;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS, VOLUME: 52, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Physical Intimate Partner Violence in Europe: Results from a Population-Based Multi-Center Study in Six Countries.
AUTORES: Costa, D; Hatzidimitriadou, E; Ioannidi Kapolou, E; Lindert, J; Soares, J; Sundin, O; Toth, O; Barros, H;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 20th IEA World Congress of Epidemiology (WCE) in INTERNATIONAL JOURNAL OF EPIDEMIOLOGY, VOLUME: 44
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 2. Total de resultados: 19.