Isabel José Botas Bruno Fialho
AuthID: R-000-PFK
1
TÃTULO: The uses of digital platforms and technologies by Portuguese students
AUTORES: Cid, Marilia; Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Monteiro, Angelica; Leite, Carlinda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MAGIS-REVISTA INTERNACIONAL DE INVESTIGACION EN EDUCACION, VOLUME: 17
AUTORES: Cid, Marilia; Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Monteiro, Angelica; Leite, Carlinda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MAGIS-REVISTA INTERNACIONAL DE INVESTIGACION EN EDUCACION, VOLUME: 17
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Usos de plataformas e tecnologias digitais por estudantes portugueses Full Text
AUTORES: Marília Cid; Marcelo Coppi; Isabel Fialho; Angélica Monteiro; Carlinda Leite;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Magis, Revista Internacional de Investigación en Educación, VOLUME: 17
AUTORES: Marília Cid; Marcelo Coppi; Isabel Fialho; Angélica Monteiro; Carlinda Leite;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Magis, Revista Internacional de Investigación en Educación, VOLUME: 17
3
TÃTULO: Validity evidence based on internal structure of a pilot scientific literacy assessment instrument
AUTORES: Marcelo Alves Coppi; Isabel Fialho; Marília Cid;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Meta: Avaliação, VOLUME: 16, NÚMERO: 51
AUTORES: Marcelo Alves Coppi; Isabel Fialho; Marília Cid;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Meta: Avaliação, VOLUME: 16, NÚMERO: 51
4
TÃTULO: Assessing scientific literacy: a study with 9th grade students in Portugal
AUTORES: Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 9
AUTORES: Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Plataformas e tecnologias digitais: estudo piloto de um questionário destinado a agentes educativos Full Text
AUTORES: Sandra Teodósio Valadas; Preciosa Fernandes; Luana Muchacho; Isabel Fialho; Carla Vilhena;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Eletrônica de Educação, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
AUTORES: Sandra Teodósio Valadas; Preciosa Fernandes; Luana Muchacho; Isabel Fialho; Carla Vilhena;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Eletrônica de Educação, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
6
TÃTULO: Education in Emergency: Lessons Learned About School Management Practices and Digital Technologies
AUTORES: Monteiro, Angelica; Leite, Carlinda; Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: RESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION & LEADERSHIP, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
AUTORES: Monteiro, Angelica; Leite, Carlinda; Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: RESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION & LEADERSHIP, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Grounding and improving assessment in higher education: a way of promoting quality education
AUTORES: Fialho, Isabel; Cid, Marilia; Coppi, Marcelo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
AUTORES: Fialho, Isabel; Cid, Marilia; Coppi, Marcelo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
8
TÃTULO: Assessing Portuguese Elementary School Students' Scientific Literacy: Application of the ALCE Instrument
AUTORES: Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SOCIAL SCIENCES-BASEL, VOLUME: 12, NÚMERO: 7
AUTORES: Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SOCIAL SCIENCES-BASEL, VOLUME: 12, NÚMERO: 7
9
TÃTULO: Use of technological supports in academic tasks. A study with Higher Education students Full Text
AUTORES: Garcia, Francisca Angelica Monroy; Fialho, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: DIGITAL EDUCATION REVIEW, NÚMERO: 43
AUTORES: Garcia, Francisca Angelica Monroy; Fialho, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: DIGITAL EDUCATION REVIEW, NÚMERO: 43
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: Developing a Scientific Literacy Assessment Instrument for Portuguese 3rd Cycle Students
AUTORES: Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
AUTORES: Coppi, Marcelo; Fialho, Isabel; Cid, Marilia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 9