1
TÍTULO: 'You work, I copy'. Images, narratives and metaphors around academic plagiarism through Fotovoz
AUTORES: Sierra Martinez, Silvia; Martinez Figueira, Maria Esther; Castro Pais, Maria Dolores; Pessoa, Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BRITISH EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL, VOLUME: 50, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: (Re)thinking Teacher Training in the Digital Age: Teacher Training Models for Online Practice
AUTORES: Goncalves, Bruno F.; Vaz Rebelo, Piedade; Pessoa, Maria Teresa R.; Goncalves, Vitor;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2024, VOLUME: 988
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Bird of paradise – a case study on developing a didactic object
AUTORES: Tetyana Masliyenko; Maria Teresa Pessoa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Atlantis Highlights in Social Sciences, Education and Humanities - International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL 2023)
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: EDUC@RTENATUREZA:. relação dialógica entre Educação, Natureza e Tecnologias Digitais
AUTORES: Sónia Valente; Daniela Saraiva; Maria Teresa Pessoa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Video Journal of Social and Human Research, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Variáveis associadas ao relacionamento de apego seguro com o professor em alunos adolescentes. protocolo de revisão sistemática
AUTORES: Míriam Medeiros Strack; Bárbara Lyrio Ursine; Maria Teresa Pessoa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Educação e Ciências Sociais, VOLUME: 6, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Identity profile of young people experiencing a sense of risk on the internet: A data mining application of decision tree with CHAID algorithm
AUTORES: Muñoz Rodríguez, JM; Patino Alonso, C; Pessoa, T; Martín Lucas, J;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Computers and Education, VOLUME: 197
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 7
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: ANIMATED PRESENTATIONS USING POWTOON AND ITS APPLICABILITY IN PEDAGOGICAL PRACTICE: PERSPECTIVES OF HIGHER EDUCATION PROFESSORS AND FUTURE BASIC EDUCATION TEACHERS
AUTORES: Maria Castelhano; Daniela Pedrosa; Teresa Pessoa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN22 Proceedings, VOLUME: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: IDENTITY, TECHNOLOGY AND EDUCATION. IDENTITY CONSTRUCTION PROCESSES IN HYPERCONNECTED ECOSYSTEMS
AUTORES: Manuel Munoz Rodriguez, Jose; Pessoa, Teresa; Martin Lucas, Judith;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 9th International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM) in TEEM'21: NINTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: Building reciprocity: From safety-net to social transformation programmes  Full Text
AUTORES: Maria Minas; Maria Teresa Ribeiro; James P Anglin;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF COMMUNITY & APPLIED SOCIAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
Página 1 de 5. Total de resultados: 48.