1
TÍTULO: Improvement of tensile and flexural properties of 3D printed PEEK through the increase of interfacial adhesion  Full Text
AUTORES: Rendas, Pedro; Figueiredo, Ligia; Geraldo, Madalena; Vidal, Catarina; Soares, B. A.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MANUFACTURING PROCESSES, VOLUME: 93
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: A scoping review comparing different mapping approaches pointing to the need for standardizing concept maps in medical education: A preliminary analysis  Full Text
AUTORES: Oliveira, Beatriz; Fonseca, Marta; Rendas, Antonio; Carreiro Martins, Pedro; Neuparth, Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: KNOWLEDGE MANAGEMENT & E-LEARNING-AN INTERNATIONAL JOURNAL, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: You are not alone!
AUTORES: Antonio Rendas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA PORTUGUESA DE PNEUMOLOGIA, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Pathophysiology as an autonomous discipline in the medical curriculum in Portugal -reaction to Churilov's paper
AUTORES: Neuparth, NMB; Rendas, AMB;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Psychiatria Danubina, VOLUME: 28
INDEXADO EM: Scopus
6
TÍTULO: Nebivolol prevents insulin resistance and enhances plasma nitrates in sucrose-fed  Full Text
AUTORES: Guarino, MP; Mota Carmo, N; Santos, AI; Costa, PF; Rendas, AB;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: 44th Annual Meeting of the European-Association-for-the-Study-of-Diabetes in DIABETOLOGIA, VOLUME: 51
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Toward meaningful learning in undergraduate medical education using concept maps in a PBL pathophysiology course  Full Text
AUTORES: Antonio B Rendas; Marta Fonseca; Patricia Rosado Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: ADVANCES IN PHYSIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
8
TÍTULO: Is the pharmacological action of carvedilol nitric oxide dependent?  Full Text
AUTORES: Afonso, RA; Patarra, RS; Macedo, MP; Rendas, A; Carmo, MM;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: FUNDAMENTAL & CLINICAL PHARMACOLOGY, VOLUME: 18
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: How do learning issues relate with content in a problem-based learning pathophysiology course?  Full Text
AUTORES: Correa, BB; Pinto, PR; Rendas, AB;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: ADVANCES IN PHYSIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
10
TÍTULO: Tutors' performance evaluation: a feedback tool for the PBL learning process  Full Text
AUTORES: Pinto, PR; Rendas, A; Gamboa, T;
PUBLICAÇÃO: 2001, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
Página 1 de 2. Total de resultados: 17.