Maria da Graça Duarte da Silva Santos
AuthID: R-000-PZQ
1
TÃTULO: Echoes of a living body: A mind-body approach on how women victims of intimate partner violence experience their bodies Full Text
AUTORES: Machorrinho, Joana; Veiga, Guida; Marmeleira, Jose; Santos, Graca Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: HEALTH CARE FOR WOMEN INTERNATIONAL
AUTORES: Machorrinho, Joana; Veiga, Guida; Marmeleira, Jose; Santos, Graca Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: HEALTH CARE FOR WOMEN INTERNATIONAL
2
TÃTULO: BRINGING STREET ART TO SCHOOL: OPEN TO INCLUDE Full Text
AUTORES: Graca Duarte Santos; Elisabete Varandas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
AUTORES: Graca Duarte Santos; Elisabete Varandas;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS CrossRef
3
TÃTULO: EXPRESSIVE EDUCATION IN THE TRAINING OF TEACHERS Full Text
AUTORES: Luzia Mara Lima Rodrigues; Graca Duarte Santos; Ana Rosa Trindade;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
AUTORES: Luzia Mara Lima Rodrigues; Graca Duarte Santos; Ana Rosa Trindade;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: RELATIONSHIPS IN INCLUSIVE CLASSROOMS Full Text
AUTORES: Graca Duarte Santos; Susana Sardinha; Silvia Reis;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
AUTORES: Graca Duarte Santos; Susana Sardinha; Silvia Reis;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS CrossRef
5
TÃTULO: PEDAGOGIAS EXPRESSIVAS NA FORMAÇÃO DE PROFESSORES Full Text
AUTORES: Luzia Mara Lima-Rodrigues; Graça Duarte Santos; Ana Rosa Trindade;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
AUTORES: Luzia Mara Lima-Rodrigues; Graça Duarte Santos; Ana Rosa Trindade;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
INDEXADO EM: CrossRef