1
TÍTULO: Tourists' assessment of economic value, benefits and negative impacts of pedestrian walkways: Case-studies of the Paiva River (Arouca) and the Mondego River (Guarda) in Portugal
AUTORES: Azevedo, Antonio; Freire, Francisco; Silva, Luis; Carapinha, Aurora; Matos, Rute;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF OUTDOOR RECREATION AND TOURISM-RESEARCH PLANNING AND MANAGEMENT, VOLUME: 46
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Implications of Socio-Cultural Pressure for a Thin Body Image on Avoidance of Social Interaction and on Corrective, Compensatory or Compulsive Shopping Behaviour  Full Text
AUTORES: Azevedo, A; ÂS Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International journal of environmental research and public health, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3 Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The (negative) impact of violent and gore TV crime series on destination image and travel motivation
AUTORES: Azevedo, Antonio; Alves, Juliana Araujo; Fernandes, Ruben Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 28
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Influence of Socio-cultural Pressure on Internalization of the Thin Body Ideal and the Effect of Fitness Advertising Endorsers (Thin Versus Overweight/Realistic)
AUTORES: António Azevedo; Ângela Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 21st International Congress on Public and Nonprofit Marketing, IAPNM 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Antecedents and consequences of the "cancel culture" firestorm journey for brands: is there a possibility for forgiveness?
AUTORES: Costa, Claudia; Azevedo, Antonio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 40, NÚMERO: 3-4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Influence of Ethically-Minded Consumer Behavior, Digital Citizenship, and Retailers’ Green Positioning on the Effectiveness of Store Flyer Sales Promotions (Paper vs. Digital)
AUTORES: Ana Sofia Costa; António Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Promotion Management, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Beyond Brand Hate: Are You Willing to Forgive a Negative Experience with Your Smartphone Mobile Communications' Brand?
AUTORES: Costa, J; Azevedo, A;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CORPORATE REPUTATION REVIEW, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Mapping the journey of the CoLiving experience of digital nomads, using verbal and visual narratives
AUTORES: Pacheco, Catarina; Azevedo, Antonio;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: WORLD LEISURE JOURNAL, VOLUME: 65, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: The Urban Sensescapes and Sensory Destination Branding
AUTORES: Irma Imamović; António Joaquim Araújo Azevedo; Bruno Miguel Barbosa de Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry - New Governance and Management in Touristic Destinations
INDEXADO EM: CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 47.