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TÍTULO: ANALYSIS OF THE FACTORS THAT INFLUENCE THE SUCCESS OF RELATIONSHIP MARKETING IN ACADEMIC LIBRARIES  Full Text
AUTORES: Figueiredo, Elisabeth; Pereira, Paulo Almeida; Ribeiro, Celia; Passos, Clotilde Paulino; Antunes, Joaquim;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA BRASILEIRA DE MARKETING, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
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TÍTULO: Relationship Marketing, The Way to Customer Satisfaction and Loyalty
AUTORES: Costa, A; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
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3
TÍTULO: Student Satisfaction in Polytechnic Higher Education: Assessment Model Based on the ECSI Index
AUTORES: Joaquim Antunes; Adriano Costa; Clarinda Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference in Information Technology and Education, ICITED 23 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 366, NÚMERO: 366
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TÍTULO: Exploring the antecedents and outcomes of destination brand love
AUTORES: Amaro, S ; Barroco, C ; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 30, NÚMERO: 3
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TÍTULO: Food tourism as a differentiating factor of the destinations: The case of Portugal [O turismo gastronómico como fator diferenciador dos destinos: O caso de Portugal]
AUTORES: Cunha, S; Barroco, C; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2019, NÚMERO: E24
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TÍTULO: A Indústria 4.0 e o seu Impacto no Tecido Económico Empresarial Português: O Caso da Região Dão-Lafões
AUTORES: Joaquim Gonçalves Antunes; António Pedro Soares Pinto; Pedro Manuel Nogueira Reis; Carla Manuela Ribeiro Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Fronteiras: Journal of Social, Technological and Environmental Science, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
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TÍTULO: Fatores de atratividade empresarial da região Centro. O caso da indústria 4.0.
AUTORES: Pedro Pinto; Pedro Reis; Carla Henriques; Joaquim Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2019
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