Joaquim Gonçalves Antunes
AuthID: R-000-QSB
1
TÃTULO: ANALYSIS OF THE FACTORS THAT INFLUENCE THE SUCCESS OF RELATIONSHIP MARKETING IN ACADEMIC LIBRARIES Full Text
AUTORES: Figueiredo, Elisabeth; Pereira, Paulo Almeida; Ribeiro, Celia; Passos, Clotilde Paulino; Antunes, Joaquim;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA BRASILEIRA DE MARKETING, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
AUTORES: Figueiredo, Elisabeth; Pereira, Paulo Almeida; Ribeiro, Celia; Passos, Clotilde Paulino; Antunes, Joaquim;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA BRASILEIRA DE MARKETING, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Relationship Marketing, The Way to Customer Satisfaction and Loyalty
AUTORES: Costa, A; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
AUTORES: Costa, A; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
3
TÃTULO: Student Satisfaction in Polytechnic Higher Education: Assessment Model Based on the ECSI Index
AUTORES: Joaquim Antunes; Adriano Costa; Clarinda Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference in Information Technology and Education, ICITED 23 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 366, NÚMERO: 366
AUTORES: Joaquim Antunes; Adriano Costa; Clarinda Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference in Information Technology and Education, ICITED 23 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 366, NÚMERO: 366
4
TÃTULO: A utilização das Tecnologias de Informação e Comunicação no desenvolvimento do turismo de saúde e bem-estar: um estudo aos sites das estâncias termais da região Norte de Portugal. The use of Information and Communication Technologies in the development of health and wellness tourism: a study of the websites of thermal spa in the north region of Portugal
AUTORES: Joaquim Antunes; Cristina Barroco; Suzanne Amaro;
PUBLICAÇÃO: 2022, VOLUME: E54, NÚMERO: 11
AUTORES: Joaquim Antunes; Cristina Barroco; Suzanne Amaro;
PUBLICAÇÃO: 2022, VOLUME: E54, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: Os determinantes da satisfação dos clientes nos serviços de restauração. Um estudo de caso
AUTORES: Joaquim Antunes; Cristina Barroco; Pedro Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Joaquim Antunes; Cristina Barroco; Pedro Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: Handle
6
TÃTULO: Exploring the antecedents and outcomes of destination brand love
AUTORES: Amaro, S ; Barroco, C ; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 30, NÚMERO: 3
AUTORES: Amaro, S ; Barroco, C ; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 30, NÚMERO: 3
7
TÃTULO: Erasmus students in Portugal: from students to tourists and advocates
AUTORES: Amaro, S ; Barroco, C ; Martins, C; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 22
AUTORES: Amaro, S ; Barroco, C ; Martins, C; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 22
INDEXADO EM: WOS Handle
8
TÃTULO: Industry 4.0 and its impact on the Portugueses business industry: The case of Dão-Lafões region [A Indústria 4.0 e o seu Impacto no Tecido Económico Empresarial Português: O Caso da Região Dão-Lafões]
AUTORES: Antunes, JG; Pinto, APS; Reis, PMN; Henriques, CMR;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Fronteiras, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
AUTORES: Antunes, JG; Pinto, APS; Reis, PMN; Henriques, CMR;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Fronteiras, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Erasmus students in Portugal: From students to tourists and advocates
AUTORES: Amaro, S; Barroco, C; Martins, C; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: European Journal of Tourism Research, VOLUME: 22
AUTORES: Amaro, S; Barroco, C; Martins, C; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: European Journal of Tourism Research, VOLUME: 22
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Food tourism as a differentiating factor of the destinations: The case of Portugal [O turismo gastronómico como fator diferenciador dos destinos: O caso de Portugal]
AUTORES: Cunha, S; Barroco, C; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2019, NÚMERO: E24
AUTORES: Cunha, S; Barroco, C; Antunes, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2019, NÚMERO: E24
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID