1
TÍTULO: Inclusive Education Systems: The Struggle for Equity and the Promotion of Autonomy in Portugal
AUTORES: Carvalho, Ana Eloisa; Cosme, Ariana; Veiga, Amelia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: The school paths of children and youth in residential care at the Portuguese public school
AUTORES: Ferreira, D; Cosme, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION POLICY ANALYSIS ARCHIVES, VOLUME: 29
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: PROFESSIONAL TEACHING PRACTICES TRANSFORMATION WITH REFERENCE TO TELESSALA METHODOLOGY (TM)
AUTORES: Ana Teresa P Polio Mendonca; Ariana Cosme;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 14, NÚMERO: 30
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Instruir, aprender ou comunicar: Reflexão sobre os fundamentos das opções pedagógicas perspetivadas a partir do ato de ensinar
AUTORES: Rui Trindade; Ariana Cosme;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista Diálogo Educacional, VOLUME: 16, NÚMERO: 50
INDEXADO EM: CrossRef