1
TÍTULO: Trust and reciprocity in building inter-personal and inter-organizational commitment in small business co-operatives  Full Text
AUTORES: Pesämaa, O; Pieper, T; Vinhas da Silva, R; W.C Black; J.F Hair;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Journal of Co-operative Organization and Management, VOLUME: 1, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 13
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2
TÍTULO: Towards a Unified Theory of Brand Equity: Conceptualizations, Typologies and Avenues for Future Research
AUTORES: Nebojsa S Davcik; Rui Vinhas da Silva; Joseph F Hair;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The link between offline brand attributes and corporate brand image in bookstores
AUTORES: Da Silva, RV; Syed Alwi, SF;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal of Product and Brand Management, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Online brand attributes and online corporate brand images
AUTORES: Da Silva, RV; Alwi, SFS;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: European Journal of Marketing, VOLUME: 42, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 30
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Boosting government reputation through CRM
AUTORES: da Silva, R; Batista, L;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: International Journal of Public Sector Management, VOLUME: 20, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 21
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6
TÍTULO: Cognitive, affective attributes and conative, behavioural responses in retail corporate branding
AUTORES: Da Silva, RV; Alwi, SFS;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Journal of Product and Brand Management, VOLUME: 15, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 52
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7
TÍTULO: Assessing customer orientation in the context of buyer/supplier relationships using judgmental modelling  Full Text
AUTORES: Da Silva, RV; Davies, G; Naude, P;
PUBLICAÇÃO: 2002, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 28
8
TÍTULO: Marketing to UK retailers: Understanding the nature of UK retail buying of textiles and clothing
AUTORES: Da Silva, RV; Davies, G; Naude, P;
PUBLICAÇÃO: 2000, FONTE: Journal of Fashion Marketing and Management, VOLUME: 4, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID