1
TÍTULO: Inverse uncertainty quantification for stochastic systems by resampling. Applications to modeling of alcohol consumption and infection by HIV
AUTORES: Calatayud, Julia; Jornet, Marc; Pinto, Carla M. A.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: COMMUNICATIONS IN NONLINEAR SCIENCE AND NUMERICAL SIMULATION, VOLUME: 140
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Inverse uncertainty quantification for stochastic systems by resampling. Applications to modeling of alcohol consumption and infection by HIV
AUTORES: Julia Calatayud Gregori; Marc Jornet; Carla M A Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Commun. Nonlinear Sci. Numer. Simul., VOLUME: 140
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
3
TÍTULO: Population and within-host dynamics of biological systems  Full Text
AUTORES: Pinto, Carla M. A.; Aguiar, Maira; Rozhnova, Ganna; D'Onofrio, Alberto;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CHAOS SOLITONS & FRACTALS, VOLUME: 191
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Integrals Applications: A STEAM Activity to Teach/Learn Mathematics in Higher Education
AUTORES: Deolinda M L D Rasteiro ; Caridade, C.M.R. ; Carla M A Pinto; Jorge Mendonca; Eva Ulbrich; Christos D Nikolopoulos; Lurdes Babo; Selay Arkun Kocadere; Konstantinos Petridis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EEITE 2024 - Proceedings of 2024 5th International Conference in Electronic Engineering, Information Technology and Education, VOLUME: 102
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
6
TÍTULO: Preface: International Conference on Recent Trends in Mathematics, Statistics, and Engineering
AUTORES: Ajit Singh; Mohammad Sajid; Carla A Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 2023 International Conference on Recent Trends in Mathematics, Statistics, and Engineering, ICRTMSE 2023 in AIP Conference Proceedings, VOLUME: 3242, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
7
TÍTULO: Students' Perceptions of PBL Usefulness
AUTORES: Lurdes Babo; Jorge Mendonça; Carla Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Open Education Studies, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Preface
AUTORES: de Queirós, RAP; Pinto, MT;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Gamification-Based E-Learning Strategies for Computer Programming Education
INDEXADO EM: Scopus