Diana Rute Pereira Alves
AuthID: R-000-47W
1
TÃTULO: Teachers' Beliefs and Practices to Support Emergent Literacy Development in Preschool Education: The Moderating Role of Continuous Training Full Text
AUTORES: Cadime, Irene; Alves, Diana; Mendes, Sofia; Pinto, Patricia; Cruz, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD
AUTORES: Cadime, Irene; Alves, Diana; Mendes, Sofia; Pinto, Patricia; Cruz, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD
2
TÃTULO: 'Coaching differently': using positive practice-based group coaching to promote personal and professional well-being
AUTORES: Pinto da Costa Galvinas Piedade, Filipe Agostinho; Pereira Alves, Diana Rute; de Lemos, Ana Rodrigues; Leite Rodrigues Grande, Maria Catarina; Guedes, Carolina Barros; Pinto da Cruz Barreiros Leal, Teresa Maria; de Sousa Ferreira, Tiago Daniel; Cadima, Joana Dias;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COACHING-AN INTERNATIONAL JOURNAL OF THEORY RESEARCH AND PRACTICE
AUTORES: Pinto da Costa Galvinas Piedade, Filipe Agostinho; Pereira Alves, Diana Rute; de Lemos, Ana Rodrigues; Leite Rodrigues Grande, Maria Catarina; Guedes, Carolina Barros; Pinto da Cruz Barreiros Leal, Teresa Maria; de Sousa Ferreira, Tiago Daniel; Cadima, Joana Dias;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COACHING-AN INTERNATIONAL JOURNAL OF THEORY RESEARCH AND PRACTICE