1
TÍTULO: Can motivation and intentions of parental support predict musical achievement before the commencement of musical studies at the elementary school level?
AUTORES: Oliveira, Antonio; McPherson, Gary E.; Ribeiro, Luisa Mota; Oliveira Silva, Patricia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MUSIC EDUCATION, VOLUME: 42, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Creating mindful heroes: a case study with ninth grade students
AUTORES: Nogueira, Ines; Barbosa, Mariana Reis; Ribeiro, Luisa Mota; Xenophontos, Ioanna; Zimbardo, Philip;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 14
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Mapping Pilgrims’ Experience of Walking the Saint James Way Through the Lens of Self-regulation
AUTORES: Clara Vieira; Jennifer Cunha; Ana Rita Nunes; Luísa Mota Ribeiro; Pedro Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Educating for the sustainable development goals through service-learning: University students' perspectives about the competences developed
AUTORES: Ribeiro, Luisa Mota; Miranda, Francisca; Themudo, Carmo; Goncalves, Helena; Bringle, Robert G.; Rosario, Pedro; Aramburuzabala, Pilar;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Teachers’ and Parents’ Perceptions on Desired and Practised School Mission: Alignments and Misalignments
AUTORES: Rosário Serrão; Maria Conceição Andrade Silva; Luísa Mota Ribeiro; Marisa Carvalho; Maria Luísa Vital;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Leadership and Policy in Schools
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Purpose in Life in Higher Education: Is There a Role for Service-Learning?
AUTORES: Ribeiro, Luisa Mota; Doroftei, Alexandra; Miranda, Francisca; Themudo, Carmo; Dias, Paulo; Peixoto, Ricardo; Oliveira, Ana; Correia, Maria; Aramburuzabala, Pilar; Rosario, Pedro; Bringle, Robert G.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Tools to Persevere Towards a Challenging Goal: Lessons Learned about Grit Along the Way of St. James
AUTORES: Ana Rita Nunes; Tânia Moreira; Armanda Pereira; Cleia Zanatta; Luísa Mota Ribeiro; Pedro Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage, VOLUME: 11, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Prosocial Tendencies Measure Validation for Portuguese Late Adolescents
AUTORES: Costa, M; Barbosa, MR; Veríssimo, L; Ribeiro, LM; Nunes, S; Carlo, G;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Interacao em Psicologia, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: 'Caught between Dreams and Deeds': The Hope Avenue for School Success of Students with a Roma Background
AUTORES: Moreira, T; Rosário, P; Martins, J; Silva, C; Moreira, D; Ribeiro, L;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Psychology of Self-Regulation
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Descripción de un proceso participativo de diagnóstico de la institucionalización del aprendizaje-servicio
AUTORES: Salterain, I; Eizaguirre, A; Díaz-Iso, A; Aláez Martínez, M; García-Feijoo, M; Roldán-Henao, M; Mota Ribeiro, L; Booth, P; Simeone, D;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 23.