1
TÍTULO: Problem-solving and mathematical competence: A look to the relation during the study of Linear Programming
AUTORES: Rocha, Helena; Babo, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: THINKING SKILLS AND CREATIVITY, VOLUME: 51
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Problem-solving in a real-life context: An approach during the learning of inequalities
AUTORES: Helena Rocha; Floriano Viseu; Sara Matos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: European Journal of Science and Mathematics Education, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Interdisciplinary professional knowledge: divergences and convergences of two models; [Conhecimento profissional interdisciplinar: divergências e convergências de dois modelos]
AUTORES: Tânia Coelho; Helena Rocha;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2024, NÚMERO: E71
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Functional Thinking: A Study with 10th-Grade Students
AUTORES: Martins, Raquel; Viseu, Floriano; Rocha, Helena;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The impact of teachers' knowledge on the connection between technology supported exploration and mathematical proof
AUTORES: Helena Rocha;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: European Journal of Science and Mathematics Education, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Analyzing teachers’ knowledge based on their approach to the information provided by technology
AUTORES: Helena Rocha;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: European Journal of Science and Mathematics Education, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Pre-service Teachers’ Knowledge and the Use of Different Technologies to Teach Mathematics
AUTORES: Rocha, H;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference in Information Technology and Education, ICITED 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 256
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Rethinking Digital Technology versus Paper and Pencil in 3D Geometry
AUTORES: Viseu, F; Rocha, H; Monteiro, JM;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Learning for Development, VOLUME: 9, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Contribution of the Analysis of the Mathematical Concordance to Understand the Teachers' KTMT
AUTORES: Rocha, H;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Curriculum and Teaching, VOLUME: 11, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: A representação gráfica na aprendizagem de funções por alunos do 10.o ano de escolaridade
AUTORES: Floriano Viseu; André Silva; Helena Rocha; Paula Mendes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Educación Matemática, VOLUME: 34, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 28.