Helena Pedrosa-De-Jesus
AuthID: R-00F-VJ5
1
TÃTULO: ‘Question Moments’: A Rolling Programme of Question Opportunities in Classroom Science Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Sara Leite; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Res Sci Educ - Research in Science Education, VOLUME: 46, NÚMERO: 3
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Sara Leite; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Res Sci Educ - Research in Science Education, VOLUME: 46, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÃTULO: So much more than just a list: exploring the nature of critical questioning in undergraduate sciences Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Aurora Moreira; Betina Lopes; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Research in Science & Technological Education, VOLUME: 32, NÚMERO: 2
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Aurora Moreira; Betina Lopes; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Research in Science & Technological Education, VOLUME: 32, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: Contexts for questioning: two zones of teaching and learning in undergraduate science Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Betina da Silva Lopes; Aurora Moreira; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: High Educ - Higher Education, VOLUME: 64, NÚMERO: 4
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Betina da Silva Lopes; Aurora Moreira; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: High Educ - Higher Education, VOLUME: 64, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÃTULO: Managing affect in learners' questions in undergraduate science Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Studies in Higher Education, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Studies in Higher Education, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÃTULO: Questions and science. Exploring effective pedagogy and practice
AUTORES: Watts, M; De Jesus, HP;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: How Science Works: Exploring effective pedagogy and practice
AUTORES: Watts, M; De Jesus, HP;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: How Science Works: Exploring effective pedagogy and practice
INDEXADO EM: Scopus CrossRef