Steve Graham
AuthID: R-00F-X9A
1
TÃTULO: THE ROLE OF HANDWRITING INSTRUCTION IN WRITERS' EDUCATION Full Text
AUTORES: Teresa Limpo; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES, VOLUME: 68, NÚMERO: 3
AUTORES: Teresa Limpo; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES, VOLUME: 68, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Promoting transcription in third-grade classrooms: Effects on handwriting and spelling skills, composing, and motivation Full Text
AUTORES: Teresa Limpo; Vanessa Vigario; Renata Rocha; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: CONTEMPORARY EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 61
AUTORES: Teresa Limpo; Vanessa Vigario; Renata Rocha; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: CONTEMPORARY EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 61
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Development and validation of instruments to measure Portuguese third graders' reasons to write and self-efficacy Full Text
AUTORES: Teresa Limpo; Marisa Filipe; Sofia Magalhaes; Carolina Cordeiro; Andreia Veloso; Sao Luis Castro ; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 33, NÚMERO: 9
AUTORES: Teresa Limpo; Marisa Filipe; Sofia Magalhaes; Carolina Cordeiro; Andreia Veloso; Sao Luis Castro ; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 33, NÚMERO: 9
4
TÃTULO: Professional development in Self-Regulated Strategy Development: Effects on the writing performance of eighth grade Portuguese students Full Text
AUTORES: Isabel Festas; Albertina L Oliveira; Jose A Rebelo; Maria H Damiao; Karen Harris; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CONTEMPORARY EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 40
AUTORES: Isabel Festas; Albertina L Oliveira; Jose A Rebelo; Maria H Damiao; Karen Harris; Steve Graham;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CONTEMPORARY EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 40