Fernando Ribeiro Gonçalves
AuthID: R-000-53G
1
TÃTULO: Optimism in Portuguese Adolescents: The Role of Anxiety and Positive Affect Full Text
AUTORES: Goncalves, F; dos Santos, JV; Vieira, LS;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: UNIVERSITAS PSYCHOLOGICA, VOLUME: 19
AUTORES: Goncalves, F; dos Santos, JV; Vieira, LS;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: UNIVERSITAS PSYCHOLOGICA, VOLUME: 19
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Perfis de aprendizagem de estudantes do ensino superior: Abordagens ao estudo, concepções de aprendizagem e preferências por diferentes tipos de ensino Full Text
AUTORES: Sandra Cristina Andrade Teodósio dos Santos Valadas; Fernando Ribeiro Gonçalves; Luís Miguel Madeira Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Análise Psicológica, VOLUME: 29, NÚMERO: 3
AUTORES: Sandra Cristina Andrade Teodósio dos Santos Valadas; Fernando Ribeiro Gonçalves; Luís Miguel Madeira Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Análise Psicológica, VOLUME: 29, NÚMERO: 3
3
TÃTULO: Learning profiles of students in higher education: Approaches to studying, learning conceptions and preferences for different types of education [Perfis de aprendizagem de estudantes do ensino superior: Abordagens ao estudo, concepções de aprendizagem e preferências por diferentes tipos de ensino]
AUTORES: Valadas, SCATS ; Goncalves, FR; Faisca, LMM ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Analise Psicologica, VOLUME: 29, NÚMERO: 3
AUTORES: Valadas, SCATS ; Goncalves, FR; Faisca, LMM ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Analise Psicologica, VOLUME: 29, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
4
TÃTULO: Approaches to studying in higher education Portuguese students: a Portuguese version of the approaches and study skills inventory for students Full Text
AUTORES: Sandra Cristina A T S Valadas ; Fernando R Goncalves; Luis M Faisca ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 59, NÚMERO: 3
AUTORES: Sandra Cristina A T S Valadas ; Fernando R Goncalves; Luis M Faisca ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 59, NÚMERO: 3