1
TÍTULO: Developments in medical education in response to the COVID-19 pandemic: A rapid BEME systematic review: BEME Guide No. 63  Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Madalena Patricio; Laura Horne; Alexandra Muston; Sebastian R Alston; Mohan Pammi; Satid Thammasitboon; Sophie Park; Teresa Pawlikowska; Eliot L Rees; Andrea Jane Doyle; Michelle Daniel;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 42, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: What do we mean by 'systematic' in health education systematic reviews and why it matters!  Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Michelle Daniel; Madalena Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 41, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Twelve tips for undertaking a focused systematic review in medical education  Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Ciaran Grafton Clarke; Elaine Hill; Dawne Gurbutt; Madalena Patricio; Michelle Daniel;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 41, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Best Evidence Medical and Health Professional Education (BEME) collaboration: A moving spotlight  Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Madalena Folque Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef
5
TÍTULO: Enhancing the impact of BEME systematic reviews on educational practice  Full Text
AUTORES: Gordon, M; Carneiro, AV ; Patricio, MF;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Medical Teacher, VOLUME: 37, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Missed opportunities in health care education evidence synthesis  Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Antonio Vaz Carneiro ; Madaleno Patricio; Trevor Gibbs;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 48, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef