Ana Luísa Sebastião Rodrigues
AuthID: R-001-N4V
1
TÃTULO: Reassessing Roman military activity through an interdisciplinary approach: Myth and archaeology in Laboreiro Mountain (Northwestern Iberia)
AUTORES: Fonte, Joao; Rodrigues, Ana Luisa; Dias, Maria Isabel; Russo, Dulce; do Pereiro, Tiago; Carvalho, Jose; Amorim, Sergio; Jorge, Carlos; Monteiro, Patricia; Ferro Vazquez, Cruz; Costa Garcia, Jose Manuel; Gago, Manuel; Oltean, Ioana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF ARCHAEOLOGICAL SCIENCE-REPORTS, VOLUME: 49
AUTORES: Fonte, Joao; Rodrigues, Ana Luisa; Dias, Maria Isabel; Russo, Dulce; do Pereiro, Tiago; Carvalho, Jose; Amorim, Sergio; Jorge, Carlos; Monteiro, Patricia; Ferro Vazquez, Cruz; Costa Garcia, Jose Manuel; Gago, Manuel; Oltean, Ioana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF ARCHAEOLOGICAL SCIENCE-REPORTS, VOLUME: 49
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: A multi-proxy study from new excavations in the Middle Palaeolithic site of Cova del Puntal del Gat (Benirredra, Valencia, Spain) Full Text
AUTORES: Eixea, Aleix; Bel, Miguel Angel; Carrion Marco, Yolanda; Ferrer Garcia, Carlos; Guillem, Pere M.; Martinez Alfaro, Alvaro; Martinez Varea, Carmen M.; Moya, Raquel; Rodrigues, Ana Luisa; Dias, Maria Isabel; Russo, Dulce; Sanchis, Alfred;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COMPTES RENDUS PALEVOL, VOLUME: 22, NÚMERO: 10
AUTORES: Eixea, Aleix; Bel, Miguel Angel; Carrion Marco, Yolanda; Ferrer Garcia, Carlos; Guillem, Pere M.; Martinez Alfaro, Alvaro; Martinez Varea, Carmen M.; Moya, Raquel; Rodrigues, Ana Luisa; Dias, Maria Isabel; Russo, Dulce; Sanchis, Alfred;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COMPTES RENDUS PALEVOL, VOLUME: 22, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Entrepreneurship Education Pedagogical Approaches in Higher Education
AUTORES: Rodrigues, Ana Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
AUTORES: Rodrigues, Ana Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Integrating Digital Technologies in Accounting Preservice Teacher Education: A Case Study in Portugal
AUTORES: Rodrigues, Ana Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND HUMAN INTERACTION, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
AUTORES: Rodrigues, Ana Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND HUMAN INTERACTION, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: A multimethod approach to the genesis of Menga, a World Heritage megalith Full Text
AUTORES: Garcia Sanjuan, Leonardo; Medialdea, Alicia; Balsera Nieto, Veronica; Athanassas, Constantin; Pike, Alistair; Standish, Christopher D.; Dias, Maria Isabel; Rodrigues, Ana Luisa; Clavero Toledo, Jose Luis; Wheatley, David W.; Cintas Pena, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: QUATERNARY RESEARCH
AUTORES: Garcia Sanjuan, Leonardo; Medialdea, Alicia; Balsera Nieto, Veronica; Athanassas, Constantin; Pike, Alistair; Standish, Christopher D.; Dias, Maria Isabel; Rodrigues, Ana Luisa; Clavero Toledo, Jose Luis; Wheatley, David W.; Cintas Pena, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: QUATERNARY RESEARCH
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: ACTION RESEARCH AND CONTENT ANALYSIS: CASE IN TEACHER EDUCATION
AUTORES: Rodrigues, AL;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
AUTORES: Rodrigues, AL;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: PROJECT-BASED LEARNING WITH INTEGRATION OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN HIGHER EDUCATION
AUTORES: Rodrigues, AL;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: HUMANIDADES & INOVACAO, VOLUME: 8, NÚMERO: 50
AUTORES: Rodrigues, AL;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: HUMANIDADES & INOVACAO, VOLUME: 8, NÚMERO: 50
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Digital technologies integration in teacher education: the active teacher training model Full Text
AUTORES: Rodrigues, AL;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF E-LEARNING AND KNOWLEDGE SOCIETY, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
AUTORES: Rodrigues, AL;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF E-LEARNING AND KNOWLEDGE SOCIETY, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÃTULO: The Leadership Process in Teacher Education: A Case Study at the University of Lisbon
AUTORES: Ana Luisa Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL LEADERSHIP, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Ana Luisa Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL LEADERSHIP, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS