1
TÍTULO: The interplay between teachers' trust in artificial intelligence and digital competence
AUTORES: Lucas, Margarida; Zhang, Yidi; Bem haja, Pedro; Vicente, Paulo Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: An Evaluation of the Experimental Science Teaching Program for Primary Education from the Teachers' Perspective: An Educational Design Research Journey
AUTORES: Silva, Patricia Christine; Rodrigues, Ana Valente; Vicente, Paulo Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Recommender Systems and Over-the-Top Services: A Systematic Review Study (2010-2022)
AUTORES: Vicente, Paulo Nuno; Burnay, Catarina Duff;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNALISM AND MEDIA, VOLUME: 5, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Immersive Journalism: The Effect of System Immersion on Place Illusion and Co-Presence in 360-Degree Video Reporting
AUTORES: Perez Seijo, Sara; Vicente, Paulo Nuno; Lopez Garcia, Xose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SYSTEMS, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: VIRTUAL, AUGMENTED AND MIXED REALITIES IN JOURNALISM: theory, practice, critique
AUTORES: Vicente, Paulo Nuno; Perez Seijo, Sara;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BRAZILIAN JOURNALISM RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Autonomous vehicles on public roads: social perceptions of implementation; [Veículos autónomos na via pública: perceções sociais acerca da implementação]
AUTORES: Beatriz Afonso; Mariana Oliveira; Paulo Nuno Vicente;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Observatorio, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
Página 1 de 6. Total de resultados: 55.