Theo Verhallen
AuthID: R-00H-24W
1
TÃTULO: Equivalence of survey data: relevance for international marketing
AUTORES: Hester van Herk; Ype H Poortinga; Theo M.M Verhallen;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: European Journal of Marketing, VOLUME: 39, NÚMERO: 3/4
AUTORES: Hester van Herk; Ype H Poortinga; Theo M.M Verhallen;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: European Journal of Marketing, VOLUME: 39, NÚMERO: 3/4
2
TÃTULO: The influence of business strategy on new product activity: The role of market orientation
AUTORES: Ruud T Frambach; Jaideep Prabhu; Theo M.M Verhallen;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: International Journal of Research in Marketing, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
AUTORES: Ruud T Frambach; Jaideep Prabhu; Theo M.M Verhallen;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: International Journal of Research in Marketing, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
3
TÃTULO: The Evaluation of Food Products as Consequence of Product Applications
AUTORES: John Barzilay; Theo M.M Verhallen;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: Appetite, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
AUTORES: John Barzilay; Theo M.M Verhallen;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: Appetite, VOLUME: 22, NÚMERO: 3