1
TÍTULO: A Real-Time Terrain Ray-Tracing Engine
AUTORES: Silvestre, A; Pereira, J; Costa, V;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 1st International Conference on Graphics and Interaction, ICGI 2018 in Proceedings - ICGI 2018: International Conference on Graphics and Interaction
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: A Real-Time Terrain Ray-Tracing Engine
AUTORES: Silvestre, A; Pereira, J; Costa, V;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 1st International Conference on Graphics and Interaction (ICGI) in 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON GRAPHICS AND INTERACTION (ICGI 2018)
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Bandwidth and memory efficiency in real-time ray tracing
AUTORES: Pedro Lousada; Vasco Costa; João M Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of WSCG, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Efficient Hair Rendering with a GPU Cone Tracing Approach
AUTORES: Jorge R Martins; Vasco S Costa; João M Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Creative Interfaces and Computer Graphics, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Short Paper: Wireless Sensor and Networking Technologies for Swarms of Aquatic Surface Drones
AUTORES: Velez, FJ; Nadziejko, A; Christensen, AL ; Oliveira, S; Rodrigues, T; Costa, V; Duarte, M; Fernando José Velez ; Gomes, J;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: IEEE 82nd Vehicular Technology Conference (VTC Fall) in 2015 IEEE 82ND VEHICULAR TECHNOLOGY CONFERENCE (VTC FALL)
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 20
6
TÍTULO: Physics-based Water Interaction and Shading: The SiViFlow Algorithm
AUTORES: David Sena; Joao Pereira; Vasco Costa;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 21st International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in WSCG 2013, COMMUNICATION PAPERS PROCEEDINGS
INDEXADO EM: WOS