1
TÍTULO: Augmented Reality in Natural Sciences and Biology Teaching: Systematic Literature Review and Meta-Analysis
AUTORES: António Faria; Guilhermina Lobato Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Emerging Science Journal, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Teacher Self-efficacy: An insight in a time of pandemic; [Autoeficácia Docente: Uma percepção em tempo de pandemia]
AUTORES: Thiago Bessa Pontes; Deborah Macedo Dos Santos; Maria Eduarda Soares Carvalho; Maria Gabriela Leite De Souza; Guilhermina Lobato Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 18th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2023 in Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI, VOLUME: 2023-June
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Effects of using augmented reality on students learning: a systematic review; [Efeitos da realidade aumentada na aprendizagem das ciências naturais: uma revisão sistemática da literatura]
AUTORES: António Faria; Guilhermina Lobato Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2023, NÚMERO: 50
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: ONLINE EMOTIONS ON DISTANCE LEARNING: AN ANALYSIS DURING THE COVID-19 PANDEMIC
AUTORES: Maria Eduarda Soares Carvalho; Deborah Macedo dos Santos; Thiago Bessa Pontes; Guilhermina Lobato Ferreira de Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTED2023 Proceedings - INTED Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: DEVELOPMENT OF A CONCEPTUAL MODEL OF ONLINE TRAINING IN EMPATHY AND ITS SPECIFIC METHODOLOGIES
AUTORES: Julio Freitas; Guilhermina Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ICERI2023 Proceedings - ICERI Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Teacher Self-efficacy: : An insight in a time of pandemic
AUTORES: Thiago Bessa Pontes; Deborah Macedo Dos Santos; Maria Eduarda Soares Carvalho; Maria Gabriela Leite De Souza; Guilhermina Lobato Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 2023 18th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Four-component instructional design (4C/ID) model: a meta-analysis on use and effect  Full Text
AUTORES: Costa, JM; Miranda, GL; Melo, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: LEARNING ENVIRONMENTS RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 20
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Morphological characterization of chromophobe renal cell carcinoma: review of 30 cases  Full Text
AUTORES: Miranda, G.; dos Santos, J.; Correia Pinto, J.; Cunha, J.; Amaro, T.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: VIRCHOWS ARCHIV, VOLUME: 481, NÚMERO: SUPPL 1
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Literacia Digital e Informacional: Crenças e Realidades  Full Text
AUTORES: Miranda, GL;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Observatorio, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Discourse-Annotated Corpus for Foreign Language Teaching/Learning: Prior Knowledge Meaning [Diskurso anotuotas tekstynas užsienio kalbų mokymui(si): išankstinių žinių reikšmė]  Full Text
AUTORES: Oleškevičienė, GV; Miranda, GL; Mockienė, L; Gulbinskienė, D;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Pedagogika, VOLUME: 147, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
Página 1 de 6. Total de resultados: 51.