1
TÍTULO: Approaches and Conceptions of Teaching and Learning: Towards the School of Excellence
AUTORES: Lourenco, Abilio A.; Valente, S. ; Dominguez lara, Sergio; Fulano, Celso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: TEORIA DE LA EDUCACION, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Approaches and Conceptions of Teaching and Learning: Towards the School of Excellence; [ENFOQUES Y CONCEPCIONES DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE: HACIA LA ESCUELA DE EXCELENCIA]
AUTORES: Abílio Lourenço; Valente, S. ; Sergio Dominguez Lara; Celso Fulano;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Teoria de la Educacion, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: A ELETRICIDADE EM UMA UNIDADE DE ENSINO POTENCIALMENTE SIGNIFICATIVA
AUTORES: Eugenio Gabriel Custodio Solino; Valente, S. ; Plauto Simão de Carvalho; Sabrina do Couto de Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Revista Ciências & Ideias ISSN: 2176-1477
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Students’ Self-Regulated Learning: The Role of Planning Time Management and Procrastination
AUTORES: Valente, S. ; Abílio Afonso Lourenço; Maria Olímpia Paiva; Hugo Oliveira; Sergio Dominguez-Lara; Luísa Carvalho; Fernando Rebola;
PUBLICAÇÃO: 2024
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID