1
TÍTULO: Perceived social support and academic performance in Peruvian high school students: influence of academic engagement and academic self-efficacy
AUTORES: Dominguez Lara, Sergio; Valente, S. ; Lourenco, Abilio A.; Peceros Pinto, Benigno; Diaz Penaloza, Maite; Leon, Segundo R.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA FUENTES, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Physical Education Teacher in Middle Schools: Requirements and Academic Profile  Full Text
AUTORES: Nemeth, Zsolt; Shopulatov, Abdumalik; Norboyev, Komiljon; Ahmedov, Farruh; Valente, S. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Planning Time Management in School Activities and Relation to Procrastination: A Study for Educational Sustainability  Full Text
AUTORES: Valente, S. ; Dominguez Lara, Sergio; Lourenco, Abilio;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 16
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The impact of Emotional Intelligence on models of teaching approaches; [El impacto de la Inteligencia Emocional en los modelos de enfoques de enseñanza]
AUTORES: Abilio Afonso Lourenco; Valente, S. ; Sergio Dominguez Lara; Celso Simao Fulano;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Electronica Interuniversitaria de Formacion del Profesorado, VOLUME: 27, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The impact of Emotional Intelligence on models of teaching approaches  Full Text
AUTORES: Lourenco, Abilio Afonso; Valente, S. ; Dominguez Lara, Sergio; Fulano, Celso Simao;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO, VOLUME: 27, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Teacher's emotional intelligence as a predictor of classroom management and discipline efficacy  Full Text
AUTORES: Valente, S. ; Lourenco, Abilio; Almeida, Leandro S.; Sainz Gomez, Marta; Amaro, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA ARGENTINA DE CIENCIAS DEL COMPORTAMIENTO, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÍTULO: Teachers’ quality of life perception during the  COVID-19 pandemic: a systematic review protocol - Percepção da qualidade de vida dos professores durante a pandemia da COVID-19: um protocolo de revisão sistemática  Full Text
AUTORES: Eduardo Dias; Woska Pires da Costa; Michele Da Silva Valadão Fernandes; Valente, S. ; Priscilla Rayanne E. Silva Noll; Matias Noll;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Human Growth and Development, VOLUME: 34, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID