1
TÍTULO: Apoyo social percibido y rendimiento académico en estudiantes de secundaria peruanos: influencia del engagement académico y de la autoeficacia académica.
AUTORES: Sergio Dominguez Lara; Valente, S. ; Abílio A. Lourenço; Benigno Peceros Pinto; Maite Diaz Peñaloza; Segundo R. León;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Fuentes, VOLUME: 2, NÚMERO: 26
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Emotional Intelligence. A Catalyst for Organizational Culture and Climate in Higher Education
AUTORES: Abílio Lourenço; Maria Olímpia Paiva; Valente, S. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership - Building Organizational Capacity and Strategic Management in Academia
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Emotional Intelligence and Conflict Resolution in University Students: The Moderating Effect of the Need for Power  Full Text
AUTORES: Bimba Dissanayake; Valente, S. ; Thilakshi Kodagoda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Electronic Journal of Research in Educational Psychology, VOLUME: 22(3), NÚMERO: 64
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: Perceived social support and academic performance in Peruvian high school students: influence of academic engagement and academic self-efficacy
AUTORES: Dominguez Lara, Sergio; Valente, S. ; Lourenco, Abilio A.; Peceros Pinto, Benigno; Diaz Penaloza, Maite; Leon, Segundo R.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA FUENTES, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Physical Education Teacher in Middle Schools: Requirements and Academic Profile  Full Text
AUTORES: Nemeth, Zsolt; Shopulatov, Abdumalik; Norboyev, Komiljon; Ahmedov, Farruh; Valente, S. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Planning Time Management in School Activities and Relation to Procrastination: A Study for Educational Sustainability  Full Text
AUTORES: Valente, S. ; Dominguez Lara, Sergio; Lourenco, Abilio;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 16
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Teacher's emotional intelligence as a predictor of classroom management and discipline efficacy  Full Text
AUTORES: Valente, S. ; Lourenco, Abilio; Almeida, Leandro S.; Sainz Gomez, Marta; Amaro, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA ARGENTINA DE CIENCIAS DEL COMPORTAMIENTO, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 43.