1
TÍTULO: Gender, planning, and academic expectations in first-year higher education students: testing two alternative mediation models  Full Text
AUTORES: Sonia Alfonso; Antonio M Diniz; Manuel Deano; Fernando Tellado; Mar Garcia Senoran; Angeles Conde; Valentin Iglesias Sarmiento;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PSICOLOGIA-REFLEXAO E CRITICA, VOLUME: 33, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Effect of an intervention program on the reading comprehension processes and strategies in 5th and 6th grade students  Full Text
AUTORES: Gayo, E; Deano, M; Conde, A; Ribeiro, I; Cadime, I; Alfonso, S;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: PSICOTHEMA, VOLUME: 26, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: Facilitating alphabet knowledge in preschool through training in coding, graphomotor and reading.  Full Text
AUTORES: Sonia A Alfonso Gil; Manuel D Deano Deano; Leandro S Almeida ; Angeles C Conde Rodriguez; Mar Garcia Senoran;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: PSICOTHEMA, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS