1
TÍTULO: What do we know about 21st Century Skills, Technologies and Initial Teachers Training? A Scoping Literature Review
AUTORES: Loucao, Alexandra; Pedro, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF LEARNING STYLES, VOLUME: 16, NÚMERO: 31
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: Biatrial flutters: unique circuits requiring a customized ablation approach
AUTORES: Brito, J.; Valente Da Silva, P.; Alves Da Slva, P.; Martins, A. M.; Nunes Ferreira, A.; Lima Da Silva, G.; Cunha, N.; Ricardo, I. A.; Ribeiro, J.; Carpinteiro, L.; Cortez Dias, N.; Pinto, F. J.; Sousa, J.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Annual Meeting of the European-Society-of-Cardiology (ESC) in EUROPEAN HEART JOURNAL, VOLUME: 44
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: MOOCs Design: A Conceptual Framework for Continuous Teacher Training in Portugal
AUTORES: Amado, Carolina; Dorotea, Nuno; Pedro, Ana; Piedade, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Mapping K-12 Computer Science Teacher's Interest, Self-Confidence, and Knowledge about the Use of Educational Robotics to Teach
AUTORES: Dorotea, N; Piedade, J; Pedro, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 11, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: On Teaching Programming Fundamentals and Computational Thinking with Educational Robotics: A Didactic Experience with Pre-Service Teachers
AUTORES: Joao Piedade; Nuno Dorotea; Ana Pedro; Joao Filipe Matos;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 10, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: Neutrophil-to-lymphocyte ratio: a simple and useful predictor of long term prognosis in patients hospitalized for acute heart failure
AUTORES: Rigueira, J; Agostinho, J; Alves, P; Ricardo, I; Goncalves, I; Guimaraes, T; Andre, N; Nunes N Ferreira; Santos, R; Veiga, F; Mendes M Pedro; Pinto, FJ; Brito, D;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF HEART FAILURE, VOLUME: 19
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: 21ST CENTURY SKILLS AND MOBILE LEARNING: THE RELATIONSHIP BETWEEN TWO CONSTRUCTS
AUTORES: Pedro Patrocinio; Ana Pedro; Joao Filipe Matos;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts (SGEM 2014) in PSYCHOLOGY AND PSYCHIATRY, SOCIOLOGY AND HEALTHCARE, EDUCATION, VOL III
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: 21ST CENTURY SKILLS AND MOBILE LEARNING: THE RELATIONSHIP BETWEEN TWO CONSTRUCTS
AUTORES: Pedro Patrocinio; Ana Pedro; Joao Filipe Matos;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts (SGEM 2014) in PSYCHOLOGY AND PSYCHIATRY, SOCIOLOGY AND HEALTHCARE, EDUCATION, VOL III
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: GUIDELINES FOR TECHNOLOGY-ENHANCED LEARNING ACTIVITIES IN A LIVE SCIENCE SCHOOL SETTING
AUTORES: Ana Pedro; Pedro Patrocinio; Joao Piedade; Joao Filipe Matos; Nuno Dorotea;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts (SGEM 2014) in PSYCHOLOGY AND PSYCHIATRY, SOCIOLOGY AND HEALTHCARE, EDUCATION, VOL III
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: FRAMING CHILDREN PRACTICES IN SCIENCE AND MATHEMATICS IN A FREE OPEN LEARNING SITE
AUTORES: Joao Filipe Matos; Ana Pedro; Pedro Patrocnio;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 36th Annual Conference of the International-Group-for-Psychology-of-Mathematics-Education (PME 36) in PROCEEDINGS OF THE 36TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 4: OPPORTUNITIES TO LEARN IN MATHEMATICS EDUCATION
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 2. Total de resultados: 13.