Isabel Maria Catarino Huet e Silva
AuthID: R-000-6A0
1
TÃTULO: Professional development of teachers in Higher Education: contributions to a reflection; [Desenvolvimento profissional docente no Ensino Superior: Contributos para uma reflexão]; [Desarrollo profesional de los docentes en la Educación Superior: Contribuciones para una reflexión]
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
2
TÃTULO: The Experience of Co-Designing a Learning Space with Teachers and Students
AUTORES: Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Garcia, Fabiane;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Garcia, Fabiane;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: Supporting Ph.D. students' skills development: A three-stage doctoral program
AUTORES: Chaló, P; Huet, I; Nikoletou, D; Pereira, A;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Frontiers in Education, VOLUME: 8
AUTORES: Chaló, P; Huet, I; Nikoletou, D; Pereira, A;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Frontiers in Education, VOLUME: 8
4
TÃTULO: Applying the UTAUT2 model to determine factors impacting the adoption of Microsoft Team as an Online Collaborative Learning Tool
AUTORES: Diogo Casanova; Isabel Huet; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Chekfoung Tan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
AUTORES: Diogo Casanova; Isabel Huet; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Chekfoung Tan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
5
TÃTULO: Online Collaborative Learning Using Microsoft Teams in Higher Education Amid COVID-19
AUTORES: Tan, Chekfoung; Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Alhammad, Muna;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Tan, Chekfoung; Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Alhammad, Muna;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
6
TÃTULO: Moving from lecturer to student-led digital assessment and feedback
AUTORES: Casanova, Diogo; Alsop, Graham; Huet, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
AUTORES: Casanova, Diogo; Alsop, Graham; Huet, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
7
TÃTULO: The Professional Development of Doctoral Supervisors through an International Lens
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Fabiane Garcia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Doctoral Education as If People Matter
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Fabiane Garcia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Doctoral Education as If People Matter
8
TÃTULO: Undergraduate Research in Portugal. Learning in a Research Environment
AUTORES: Isabel Huet; Cecília Guerra; Betina da Silva-Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Cambridge Handbook of Undergraduate Research
AUTORES: Isabel Huet; Cecília Guerra; Betina da Silva-Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Cambridge Handbook of Undergraduate Research
10
TÃTULO: Giving away some of their powers! Towards learner agency in digital assessment and feedback
AUTORES: Casanova, D; Alsop, G; Huet, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RESEARCH AND PRACTICE IN TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
AUTORES: Casanova, D; Alsop, G; Huet, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RESEARCH AND PRACTICE IN TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 16, NÚMERO: 1