2
TÍTULO: The Experience of Co-Designing a Learning Space with Teachers and Students
AUTORES: Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Garcia, Fabiane;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Supporting Ph.D. students' skills development: A three-stage doctoral program
AUTORES: Chaló, P; Huet, I; Nikoletou, D; Pereira, A;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Frontiers in Education, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Applying the UTAUT2 model to determine factors impacting the adoption of Microsoft Team as an Online Collaborative Learning Tool
AUTORES: Diogo Casanova; Isabel Huet; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Chekfoung Tan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Online Collaborative Learning Using Microsoft Teams in Higher Education Amid COVID-19
AUTORES: Tan, Chekfoung; Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Alhammad, Muna;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Moving from lecturer to student-led digital assessment and feedback
AUTORES: Casanova, Diogo; Alsop, Graham; Huet, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The Professional Development of Doctoral Supervisors through an International Lens
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Fabiane Garcia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Doctoral Education as If People Matter
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Undergraduate Research in Portugal. Learning in a Research Environment
AUTORES: Isabel Huet; Cecília Guerra; Betina da Silva-Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Cambridge Handbook of Undergraduate Research
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Exploring the professional development of doctoral supervisors through workplace learning: a literature review  Full Text
AUTORES: Huet, I; Casanova, D;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT, VOLUME: 41, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Giving away some of their powers! Towards learner agency in digital assessment and feedback
AUTORES: Casanova, D; Alsop, G; Huet, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RESEARCH AND PRACTICE IN TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 7
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 30.