Isabel Maria Catarino Huet e Silva
AuthID: R-000-6A0
1
TÃTULO: Professional development of teachers in Higher Education: contributions to a reflection; [Desenvolvimento profissional docente no Ensino Superior: Contributos para uma reflexão]; [Desarrollo profesional de los docentes en la Educación Superior: Contribuciones para una reflexión]
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
Scopus

2
TÃTULO: Desenvolvimento profissional docente no Ensino Superior: Contributos para uma reflexão Full Text
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: The design and implementation of a pilot chatbot in distance education
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Daniela Figueiredo; Vitor Rocio; Daniela M V Barros; Pedro Isaias; Tania T Hoque;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Challenges 2024. XIII Conferência Internacional de Tecnologias de Informação e Comunicação na Educação
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Daniela Figueiredo; Vitor Rocio; Daniela M V Barros; Pedro Isaias; Tania T Hoque;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Challenges 2024. XIII Conferência Internacional de Tecnologias de Informação e Comunicação na Educação
INDEXADO EM:
Handle

4
TÃTULO: The Experience of Co-Designing a Learning Space with Teachers and Students
AUTORES: Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Garcia, Fabiane;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Garcia, Fabiane;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Supporting Ph.D. students' skills development: A three-stage doctoral program
AUTORES: Chaló, P; Huet, I; Nikoletou, D; Pereira, A;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Frontiers in Education, VOLUME: 8
AUTORES: Chaló, P; Huet, I; Nikoletou, D; Pereira, A;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Frontiers in Education, VOLUME: 8
6
TÃTULO: Applying the UTAUT2 model to determine factors impacting the adoption of Microsoft Team as an Online Collaborative Learning Tool
AUTORES: Diogo Casanova; Isabel Huet; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Chekfoung Tan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
AUTORES: Diogo Casanova; Isabel Huet; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Chekfoung Tan;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
7
TÃTULO: Applying the UTAUT2 model to determine factors impacting the adoption of Microsoft Teams as an online collaborative learning tool
AUTORES: Chekfoung Tan; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Diogo Casanova; Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
AUTORES: Chekfoung Tan; Muna M Alhammad; Shao Hong Long; Diogo Casanova; Isabel Huet;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Smart Technology and Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 3/4
8
TÃTULO: Online Collaborative Learning Using Microsoft Teams in Higher Education Amid COVID-19
AUTORES: Tan, Chekfoung; Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Alhammad, Muna;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Tan, Chekfoung; Casanova, Diogo; Huet, Isabel; Alhammad, Muna;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
9
TÃTULO: Moving from lecturer to student-led digital assessment and feedback
AUTORES: Casanova, Diogo; Alsop, Graham; Huet, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
AUTORES: Casanova, Diogo; Alsop, Graham; Huet, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
10
TÃTULO: The Professional Development of Doctoral Supervisors through an International Lens
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Fabiane Garcia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Doctoral Education as If People Matter
AUTORES: Isabel Huet; Diogo Casanova; Fabiane Garcia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Doctoral Education as If People Matter