Madalena Maria Botelho Folque Mendonca Patricio
AuthID: R-001-Z7F
1
TÃTULO: What do we mean by 'systematic' in health education systematic reviews and why it matters! Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Michelle Daniel; Madalena Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 41, NÚMERO: 8
AUTORES: Morris Gordon; Michelle Daniel; Madalena Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 41, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Best Evidence Medical and Health Professional Education (BEME) collaboration: A moving spotlight Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Madalena Folque Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
AUTORES: Morris Gordon; Madalena Folque Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef
3
TÃTULO: The ASPIRE initiative: Excellence in student engagement in the school Full Text
AUTORES: Madalena Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Educación Médica, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
AUTORES: Madalena Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Educación Médica, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÃTULO: Continuing Medical Education in Portugal: A New Era? Full Text
AUTORES: Madalena Patricio; Antonio Vaz Carneiro ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ACTA MEDICA PORTUGUESA, VOLUME: 29, NÚMERO: 12
AUTORES: Madalena Patricio; Antonio Vaz Carneiro ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ACTA MEDICA PORTUGUESA, VOLUME: 29, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Enhancing the impact of BEME systematic reviews on educational practice Full Text
AUTORES: Gordon, M; Carneiro, AV ; Patricio, MF;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Medical Teacher, VOLUME: 37, NÚMERO: 8
AUTORES: Gordon, M; Carneiro, AV ; Patricio, MF;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Medical Teacher, VOLUME: 37, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÃTULO: Enhancing the impact of BEME systematic reviews on educational practice
AUTORES: Morris Gordon; Antonio Vaz Carneiro ; Madalena Folque Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 37, NÚMERO: 8
AUTORES: Morris Gordon; Antonio Vaz Carneiro ; Madalena Folque Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 37, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: Missed opportunities in health care education evidence synthesis Full Text
AUTORES: Morris Gordon; Antonio Vaz Carneiro ; Madaleno Patricio; Trevor Gibbs;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 48, NÚMERO: 6
AUTORES: Morris Gordon; Antonio Vaz Carneiro ; Madaleno Patricio; Trevor Gibbs;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 48, NÚMERO: 6
8
TÃTULO: Bologna in Medicine Anno 2012: Experiences of European medical schools that implemented a Bologna two-cycle curriculum - An AMEE-MEDINE2 survey Full Text
AUTORES: Madalena Patricio; Claire de Burbure; Manuel Joao Costa ; Christian Schirlo; Olle Ten Cate;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: 10
AUTORES: Madalena Patricio; Claire de Burbure; Manuel Joao Costa ; Christian Schirlo; Olle Ten Cate;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: 10
9
TÃTULO: Systematic reviews of evidence in medical education and clinical medicine: Is the nature of evidence similar? Full Text
AUTORES: Madalena Patricio; Antonio Vaz Carneiro ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: 6
AUTORES: Madalena Patricio; Antonio Vaz Carneiro ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: 6
10
TÃTULO: Medical education in Saudi Arabia: An exciting journey Full Text
AUTORES: Khalid Bin Abdulrahman; Ronald Harden; Madalena Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: SUPPL. 1
AUTORES: Khalid Bin Abdulrahman; Ronald Harden; Madalena Patricio;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: SUPPL. 1