Jitpisut Bubphapant
AuthID: R-00K-VKV
1
TÃTULO: Content marketing research: A review and research agenda Full Text
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 48, NÚMERO: 1
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 48, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: "Older consumer? Yes! Different motivations, but an effective online brand advocate! A content marketing typology framework"
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: QUALITATIVE MARKET RESEARCH, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: QUALITATIVE MARKET RESEARCH, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Exploring ageing consumers' usage of content marketing, content typology and online brand advocacy
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
4
TÃTULO: EXPLORING AGEING CONSUMERS’ USAGE OF CONTENT MARKETING, CONTENT TYPOLOGY, AND ONLINE BRAND ADVOCACY
AUTORES: Jitpisut Bubphapant; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Global Fashion Management Conference
AUTORES: Jitpisut Bubphapant; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Global Fashion Management Conference
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall