1
TÍTULO: Content marketing research: A review and research agenda  Full Text
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 48, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
2
TÍTULO: "Older consumer? Yes! Different motivations, but an effective online brand advocate! A content marketing typology framework"
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: QUALITATIVE MARKET RESEARCH, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
3
TÍTULO: Exploring ageing consumers' usage of content marketing, content typology and online brand advocacy
AUTORES: Bubphapant, Jitpisut; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
4
TÍTULO: EXPLORING AGEING CONSUMERS’ USAGE OF CONTENT MARKETING, CONTENT TYPOLOGY, AND ONLINE BRAND ADVOCACY
AUTORES: Jitpisut Bubphapant; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Global Fashion Management Conference
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall