1
TÍTULO: Digital Skills and Gender Equity: Perceptions and Practices of Portuguese Primary Education Teachers
AUTORES: Mouraz, Ana; Ana Nobre;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Digital, VOLUME: 4, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÍTULO: DIGITAL COMMUNICATION PROCESSES IN THE PORTUGUESE EDUCATIONAL SYSTEM IN PANDEMIC TIMES
AUTORES: Nobre, A; Mouraz, A; Goulao, MD; Henriques, S; Barros, D; Moreira, JA;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 45
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: 21st century education: the resilience of teachers and the re(i)novations in primary education in Portugal
AUTORES: Nobre, A; Cruz, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: DIALOGIA, NÚMERO: 37
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Reflection on the effects of the pandemic in the digital learning
AUTORES: Ana Nobre; Mouraz, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: DIALOGIA, NÚMERO: 36
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: DK eLearning grid: optimization of teaching practice in online environment  Full Text
AUTORES: Ana Maria F Ferreira Nobre; Daniela Melare V Vieira Barros; Antonio C Chenoll Mora; Ana S Setien Burgues;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RED-REVISTA DE EDUCACION A DISTANCIA, NÚMERO: 59
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Mobile-learning and pedagogical practices of French as a Foreign Language: a case study
AUTORES: Ana Nobre; Isabelle Martin Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: THELEME-REVISTA COMPLUTENSE DE ESTUDIOS FRANCESES, VOLUME: 33, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: THEORETICAL AND METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF DESIGN-BASED RESEARCH (DBR) IN EDUCATIONAL RESEARCH THEMATIZED BY OPEN EDUCATIONAL RESOURCES (OER)
AUTORES: Ana Maria Ferreira Nobre; Elena Maria Mallmann; Isabelle Martin Fernandes; Mara Denize Mazzardo;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: REVISTA SAN GREGORIO, NÚMERO: 16
INDEXADO EM: WOS