2
TÍTULO: High school students as researchers about their school: exploring its potential for choices and skills
AUTORES: Torres, AC ; Mouraz, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: IMPROVING SCHOOLS, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Veteran teachers and digital technologies: myths, beliefs and professional development
AUTORES: Monteiro, A; Mouraz, Ana ; Dotta, LT;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TEACHERS AND TEACHING, VOLUME: 26, NÚMERO: 7-8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Reflexões sobre os efeitos da pandemia na aprendizagem digital
AUTORES: Ana Nobre; Mouraz, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Dialogia, NÚMERO: 36
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
7
TÍTULO: Perspectives on the transition to higher education in Europe: an approach focused on literature
AUTORES: Pinto, D; Lopes, A; Mouraz, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RESEARCH IN POST-COMPULSORY EDUCATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: ORIENTATION OF BODY MOVEMENT THROUGH EDUCATION OF EXPRESSIONS: PERCEPTIONS BY TEACHERS FROM PORTUGAL  Full Text
AUTORES: Andre Freitas; Mouraz, Ana ; Fatima Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: What catches the eye in class observation? Observers' perspectives in a multidisciplinary peer observation of teaching program
AUTORES: Torres, AC ; Lopes, A; Valente, JMS ; Mouraz, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: TEACHING IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 22, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: An Institutional Approach to First-Year Adjustment: The “Projeto FEUP” Case Study of a Portuguese University
AUTORES: Mouraz, Ana ; Sousa, A ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Hispanic Higher Education, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 7
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 23.