1
TÍTULO: “Crianças Leitoras do Mundo”: diversidade, classe, género e participação
AUTORES: Carolina Gonçalves; Catarina Tomás; Aline Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Educação & Realidade, VOLUME: 49
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: “Children as Readers of the World”: diversity, class, gender, and participation
AUTORES: Carolina Gonçalves; Catarina Tomás; Aline Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Educação & Realidade, VOLUME: 49
INDEXADO EM: CrossRef
3
TÍTULO: EDUCATION, DEMOCRACY AND CHILDHOOD: $L REBIRTH OF AN EVERLASTING CONVERSATION?
AUTORES: Tomas, Catarina; Gomes, Elisabete x.; Goncalves, Carolina; Gazzinelli, Juliana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SISYPHUSJOURNAL OF EDUCATION, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Differences in Attitudes Toward Reading: A Survey of Pupils in Grades 5 to 8  Full Text
AUTORES: Pascale Nootens; Marie France Morin; Denis Alamargot; Carolina Goncalves; Michele Venet; Anne Marie Labrecque;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 9, NÚMERO: JAN
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: INTEGRATED DIDACTICS: AN EXAMPLE OF A CURRICULUM MODEL ENHANCING KNOWLEDGE CROSSING
AUTORES: Carolina Goncalves; Antonio Almeida; Margarida Rodrigues; Alfredo Dias;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 8th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
INDEXADO EM: WOS