Maria da Graça Parente Figueiredo da Mota
AuthID: R-002-3VJ
1
TÃTULO: Rethinking Music Education and Social Change
AUTORES: Mota, Graca;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PHILOSOPHY OF MUSIC EDUCATION REVIEW, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
AUTORES: Mota, Graca;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PHILOSOPHY OF MUSIC EDUCATION REVIEW, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Music learning, engagement, and personal growth: child perspectives on a music workshop developed in a Portuguese state school
AUTORES: Veloso, AL; Mota, G;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MUSIC EDUCATION RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
AUTORES: Veloso, AL; Mota, G;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MUSIC EDUCATION RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
3
TÃTULO: Six Young Women on a Band-Stand: Voices Lost in Time
AUTORES: Graça Mota;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Landscapes: the Arts, Aesthetics, and Education - Narratives and Reflections in Music Education
AUTORES: Graça Mota;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Landscapes: the Arts, Aesthetics, and Education - Narratives and Reflections in Music Education
5
TÃTULO: Untitled
AUTORES: Graca Mota; Patricia G Gonzalez Moreno; Jose Luis A Arostegui Plaza;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION MUSICAL, VOLUME: 4
AUTORES: Graca Mota; Patricia G Gonzalez Moreno; Jose Luis A Arostegui Plaza;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION MUSICAL, VOLUME: 4
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Music teacher education in Portugal. Contributions for a reflection in context.
AUTORES: Graca Mota;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION MUSICAL, VOLUME: 3
AUTORES: Graca Mota;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION MUSICAL, VOLUME: 3
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: La formación de profesores de Educación Musical en Portugal. Aportaciones para una reflexión contextualizada
AUTORES: Graça Mota;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACIÓN MUSICAL, VOLUME: 3
AUTORES: Graça Mota;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACIÓN MUSICAL, VOLUME: 3
8
TÃTULO: Thirty years of music and drama education in the Madeira Island: Facing future challenges
AUTORES: Graca Mota; Liliana Abreu;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MUSIC EDUCATION, VOLUME: 32, NÚMERO: 3
AUTORES: Graca Mota; Liliana Abreu;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MUSIC EDUCATION, VOLUME: 32, NÚMERO: 3
9
TÃTULO: <b> Estudo comparativo sobre a formação de professores de música em Portugal e no Brasil </b> Full Text
AUTORES: Graça Mota; Sergio Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Graça Mota; Sergio Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Educação, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
10
TÃTULO: Voices of Two Young Women: Listening to a Growing Selfhood
AUTORES: Graça Mota;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Narrative Soundings: An Anthology of Narrative Inquiry in Music Education
AUTORES: Graça Mota;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Narrative Soundings: An Anthology of Narrative Inquiry in Music Education