Maria Joao Serrano Carapeto
AuthID: R-002-NEE
1
TÃTULO: Teaching and quality of teaching: Conceptions of higher education professors in Sao Tome and Principe
AUTORES: Gracio, Luisa; Aguiar, Helga; Pires, Heldemerina; Carapeto, Maria Joao;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
AUTORES: Gracio, Luisa; Aguiar, Helga; Pires, Heldemerina; Carapeto, Maria Joao;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: Attachment and Depressive Symptoms in Adolescence: The Mediatory Role of Emotion Awareness Full Text
AUTORES: Carapeto, Maria Joao; Domingos, Raquel; Veiga, Guida;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: BEHAVIORAL SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 10
AUTORES: Carapeto, Maria Joao; Domingos, Raquel; Veiga, Guida;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: BEHAVIORAL SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 10
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


3
TÃTULO: The Organization of Self-Knowledge in Adolescence: Some Contributions Using the Repertory Grid Technique
AUTORES: Carapeto, MJ; Feixas, G;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
AUTORES: Carapeto, MJ; Feixas, G;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


4
TÃTULO: Self-Knowledge and Depressive Symptoms in Late Adolescence: A Study Using the Repertory Grid Technique Full Text
AUTORES: Maria Joao Carapeto; Guillem Feixas;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF CONSTRUCTIVIST PSYCHOLOGY, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
AUTORES: Maria Joao Carapeto; Guillem Feixas;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF CONSTRUCTIVIST PSYCHOLOGY, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS
