Júlia Serpa Pimentel
AuthID: R-000-8YQ
1
TÃTULO: PARENTAL COMPETENCE: SELF-PERCEPTION AND CHANGE Full Text
AUTORES: Sandra Dias; Julia Serpa Pimentel;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
AUTORES: Sandra Dias; Julia Serpa Pimentel;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Mother, child and father-child interactions with Down syndrome (DS) children: A comparative study Full Text
AUTORES: Fidalgo, Z; Pimentel, JS;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH, VOLUME: 48
AUTORES: Fidalgo, Z; Pimentel, JS;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH, VOLUME: 48
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Including Down syndrome (DS) children in regular schools: Main determinants of school achievement and social integration Full Text
AUTORES: Pimentel, JS;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH, VOLUME: 48
AUTORES: Pimentel, JS;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH, VOLUME: 48
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Practices of early intervention in Lisbon: Families and professionals' perceptions Full Text
AUTORES: Pimentel, JS;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH, VOLUME: 48
AUTORES: Pimentel, JS;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH, VOLUME: 48
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: The development of children with down syndrome: the influence of maternal adaptation, mother-child interaction and early forms of support Full Text
AUTORES: Júlia Serpa; Sofia Menéres;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: European Journal of Special Needs Education, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
AUTORES: Júlia Serpa; Sofia Menéres;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: European Journal of Special Needs Education, VOLUME: 18, NÚMERO: 2