Luís Miguel Madeira Faísca
AuthID: R-000-9R9
1
TÃTULO: Portuguese adaptation of the Behavioral Inhibition Questionnaire (BIQ)
AUTORES: Fernandes, Catarina Cova; Martins, Ana Teresa; Faisca, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF PSYCHOPATHOLOGY AND BEHAVIORAL ASSESSMENT, VOLUME: 46, NÚMERO: 1
AUTORES: Fernandes, Catarina Cova; Martins, Ana Teresa; Faisca, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF PSYCHOPATHOLOGY AND BEHAVIORAL ASSESSMENT, VOLUME: 46, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: Object Recognition Memory Deficits in ADHD: A Meta-analysis Full Text
AUTORES: Lobato Camacho, Francisco Jose; Faisca, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: NEUROPSYCHOLOGY REVIEW
AUTORES: Lobato Camacho, Francisco Jose; Faisca, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: NEUROPSYCHOLOGY REVIEW
3
TÃTULO: Parent-administered Cognitive Bias Modification Training Intervention in Preschool Children
AUTORES: Nabor A Canilhas; Ana Teresa Martins; Luís Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2024
AUTORES: Nabor A Canilhas; Ana Teresa Martins; Luís Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2024
4
TÃTULO: Does emotional valence modulate word recognition? A behavioral study manipulating frequency and arousal Full Text
AUTORES: Barriga Paulino, Catarina, I ; Guerreiro, Milene; Faisca, Luis; Reis, Alexandra ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ACTA PSYCHOLOGICA, VOLUME: 223
AUTORES: Barriga Paulino, Catarina, I ; Guerreiro, Milene; Faisca, Luis; Reis, Alexandra ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ACTA PSYCHOLOGICA, VOLUME: 223
5
TÃTULO: The relationships between Stress, Dark Triad personality and utilitarian Moral Judgment Full Text
AUTORES: Ana Teresa Martins; Tiago Sobral; Antonia María Jiménez Ros; Luís Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista de Psicopatología y Psicología Clínica, VOLUME: 27, NÚMERO: 3
AUTORES: Ana Teresa Martins; Tiago Sobral; Antonia María Jiménez Ros; Luís Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista de Psicopatología y Psicología Clínica, VOLUME: 27, NÚMERO: 3
6
TÃTULO: The psychometric properties of PSYCHLOPS, an individualized patient-reported outcome measure of personal distress Full Text
AUTORES: Sales, C; Faisca, L; Ashworth, M; Ayis, S;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF CLINICAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 79, NÚMERO: 3
AUTORES: Sales, C; Faisca, L; Ashworth, M; Ayis, S;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF CLINICAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 79, NÚMERO: 3
7
TÃTULO: Perfis de aprendizagem de estudantes do ensino superior: Abordagens ao estudo, concepções de aprendizagem e preferências por diferentes tipos de ensino Full Text
AUTORES: Sandra Cristina Andrade Teodósio dos Santos Valadas; Fernando Ribeiro Gonçalves; Luís Miguel Madeira Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Análise Psicológica, VOLUME: 29, NÚMERO: 3
AUTORES: Sandra Cristina Andrade Teodósio dos Santos Valadas; Fernando Ribeiro Gonçalves; Luís Miguel Madeira Faísca;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Análise Psicológica, VOLUME: 29, NÚMERO: 3