1
TÍTULO: Building communities in higher education: the case of nursing
AUTORES: Andrew, N; Lopes, A ; Pereira, F; Lima, I;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: TEACHING IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: For a dialectical and communication-related identity in Nursing  Full Text
AUTORES: Lopes, A ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: REVISTA DA ESCOLA DE ENFERMAGEM DA USP, VOLUME: 47, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Everyday life and everyday learning: the ways in which pre-service teacher education curriculum can encourage personal dimensions of teacher identity  Full Text
AUTORES: Lopes, A ; Pereira, F ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 35, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
5
TÍTULO: Teachers as professionals and teachers' identity construction as an ecological construct: An agenda for research and training drawing upon a biographical research process
AUTORES: Lopes, A ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: European Educational Research Journal, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Initial teacher education curricula, basic professional identities and professional trajectory [Currículos de formación inicial identidades profesionales de base y trayectoria profesional]
AUTORES: Lopes, A ; Pereira, F ; Sousa, C; Carolino, AM; Tormenta, R;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: Revista Espanola de Pedagogia, VOLUME: 65, NÚMERO: 236
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID