1
TÍTULO: Learning transitions of three doctoral students in a Portuguese higher education institution facilitated by the use of ICT
AUTORES: Da Silva Lopes, B; Macario, MJ ; Pinto, M; Anca, MH ; Loureiro, MJ ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The quality of peer assessment in a wiki-based online context: A qualitative study
AUTORES: Loureiro, MJ ; Pombo, L ; Moreira, A;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Educational Media International, VOLUME: 49, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 8
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Planning innovative teaching practices in a community of practice: A case study in the context of the project IPEC
AUTORES: Marques, MM; Loureiro, MJ ; Marques, L;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Journal of Web Based Communities, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Hybrid User Centered Development Methodology: The practical case of Courseware Sere
AUTORES: Costa, AP ; Loureiro, MJ ; Reis, LP ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: 5th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2010 in Proceedings of the 5th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2010
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Ser(e) Courseware Technical Evaluation and didactics performed by students
AUTORES: Antonio Pedro Costa ; Maria Joao Loureiro ; Luis Paulo Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: 5th Iberian Conference on Information Systems and Technologies in SISTEMAS Y TECNOLOGIAS DE INFORMACION
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID